וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "השחקנים עושים דברים שלא כתובים בסטטיסטיקות"

2.12.2015 / 8:05

מאמן מכבי פתח תקוה היה מרוצה מההופעה של המחליפים שלו נגד מכבי חיפה. והתייחס להתפטרות מאמן הכושר שיוחלף על ידי קובלסקי: "נדיר שאני לא ממשיך עם אותו צוות עד סוף העונה"

one

מכבי פתח תקוה עשתה אתמול (שלישי) צעד חשוב בדרך לשלב חצי גמר גביע הטוטו. המלאבסים השיגו 0:1 בנתניה על מכבי חיפה, ולמרות ההרכב המשני שהעלה רן בן שמעון, הקבוצה, שעד לפני שבועיים הייתה במשבר, נראתה לא פחות טוב מהירוקים והייתה יכולה אפילו לנצח בהפרש גבוה יותר. דור חוגי, שפתח הפעם בהרכב, סידר את שער הניצחון בנגיחה כבר בדקה השישית.

רן בן שמעון היה מרוצה מאוד, ואמר: "כולם היו ברמת מחויבות מקסימלית וזה כיף לראות את החבר'ה האלה. אתם רואים את התוצאה, אני ראיתי את הדרך של השחקנים שניצלו את ההזדמנות שהייתה להם. לנצח את חיפה במשחק הראשון זה יתרון יפה לקראת המשחק הבא. היה לי כיף לראות את השחקנים שלי ברמת המחויבות והחזרה להגנה. הם לא עושים אף פעם דרגת חשיבות למשחקים ומתייחסים לכל משחק כחשוב".

על שביעות הרצון שלו מהמחליפים שקיבלו את ההזדמנות וניצלו אותה, אמר בן שמעון: "לשמר שחקנים שלא משחקים ברמת מוטיבציה ומוכנות זה אחד הדברים הקשים ביותר של מאמן ספורט. השחקנים שלא משחקים שבוע אחרי שבוע לא נשברים ולא בוחרים להיות קורבן, אלא לחכות לצ'אנס שלהם. לכן גם סמכתי על ההרכב הזה. היו קצת חששות לפני המשחק מכך ששיחקו הרבה שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה. הם הוכיחו לי שהם ראויים להיות שחקני הרכב במכבי פתח תקוה. השחקנים שלי עושים דברים שלא כתובים בסטטיסטיקות".

על התפטרות שלמה ישינובסקי, מאמן הכושר של הקבוצה, אמר בן שמעון: "הוא קיבל את ההחלטה שלו וזו לא החלטה שנעשתה בתקופה האחרונה. אני יודע מההחלטה הזו תקופה לא קצרה. הוא ממשיך בדרכו. באופן נדיר אני לא ממשיך עם צוות עונה שלמה. ביקשתי ממנו להמשיך עד סוף העונה, אבל ברגע שזו הייתה החלטה שלו, דאגתי שהמועדון יעמוד בהתחייבויות כלפיו. הוא היה עשר שנים איתנו, אבל אנחנו ממשיכים הלאה". כידוע, את ישינובסקי יחליף אבי קובלסקי, מי שעבד במשך שנים בקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב.

הקשר אייטור מונרוי הוסיף: "זה ניצחון שלישי ברציפות שלנו. אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו ושואפים כל הזמן לנצח, אבל זה עניין של מומנטום. יש פה קבוצה משפחתית וזה עוזר לנו. מבחינתי כל משחק הוא חשוב. אני תמיד שואף לנצח, ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום הזה. היו פה הרבה שחקנים שלא משחקים בדרך כלל והם שיחקו טוב. מבחינתי זה אתגר גדול להיות פה. אני עובד קשה כדי להשתפר ואני מרגיש טוב פה".

אייטור מונרוי שחקן מכבי פתח תקוה (מימין) מול יובל יוסיפוביץ' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"זה עניין של מומנטום". מונרוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully