וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ביתי לקליבלנד אחרי 9 משחקים, עבירה טכנית ראשונה העונה לבלאט

הקאבס נעצרו באוהיו לראשונה העונה כשספגו 97:85 מוושינגטון במשחק שבו לא הוליכו כלל. לברון ג'יימס קלע 24 אך איבד 9 כדורים, שיא עונתי לוול בצד השני (35), רבע ראשון מפלצתי לגורטאט. המאמן נענש לאחר ויכוח עם השופטים

AP
מאמן קלבילנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
גם זה קורה. בלאט/AP

מאזן: 5:13.

המשחק הבא: בחוץ מול ניו אורלינס, בלילה שבין שישי לשבת.

מדד הטריו: לברון ג'יימס רשם ערב סולידי יחסית של 24 נקודות (8 מ-20 מהשדה, 0 מ-3 לשלוש, 8-8 מקו העונשין), 13 ריבאונדים, ארבעה אסיסטים אך גם תשעה איבודים ב-37 דקות, קווין לאב רשם משחק מאופק של שמונה דקות בלבד ושמונה ריבאונדים ב-33 דקות. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

הצטרפו לעמוד ה-NBA שלנו בפייסבוק

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
סיים עם תשעה איבודים. לברון/רויטרס

"המבצר" של קליבלנד, הקוויקן לואנד ארנה, נפרץ. אחרי תשעה ניצחונות רצופים לעיני הקהל הביתי באוהיו, הקאבס ספגו הלילה (בין שלישי לרביעי) את הפסדם הביתי הראשון, 97:85 במשחק שבו לא הובילו כלל. קליבלנד הגיעה למשחק במומנטום מצוין, עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בעוד שהוויזארדס נחלו ארבעה הפסדים רצופים לפני הגעתם לאוהיו, אך ערב אדיר של ג'ון וול, שקלע שיא עונתי של 35 נקודות, סחף את האורחת לניצחון חשוב מאוד מבחינתה.

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס מעל ג'יימס ג'ונס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
השתחרר. וול מול ג'ונס/AP

כבר מהרגע הראשון היה ברור לעין מי הקבוצה הרעבה יותר. מי החיה הפצועה שבאה להילחם על כל כדור. וזו לא הייתה הקבוצה הביתית. וושינגטון קלעה את כל עשר הנקודות הראשונות באחוזים נפלאים (קלעה חמש משש הזריקות הראשונות שלה) מה שהרגיז את דיוויד בלאט שהזעיק פסק זמן מוקדם כבר אחרי שלוש דקות של משחק. רבע ראשון אדיר של מרצין גורטאט, שקלע עשר נקודות, חסם ארבע פעמים וקטף ארבעה ריבאונדים, עזר לאורחת לרדת ביתרון מינימלי, אך הרבע השני הרבע שעשה את ההבדל.

במצב של יתרון נקודה בלבד לזכות הוויזארדס, קליבלנד קיבלה הזדמנות לזכות בהובלה לראשונה במשחק, אלא שאז פתחה האורחת מבערים, רצה 2:15 וירדה להפסקה ביתרון 11, 43:54. אם מישהו חשב שלמחצית השנייה השחקנים של בלאט, שזכה בתואר מאמן חודש נובמבר, יעלו כמו מלוע של תותח לאחר מחצית ראשונה פושרת, הוא התבדה ומהר. וושינגטון פתחה את המחצית עם ריצת 0:9 והוציאה עוד יותר את הרוח מהמפרשים של הקאבס.

עוד באותו נושא

ניצחון ראשון העונה לפילדלפיה, דאלאס גברה על פורטלנד בהארכה

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון, מרצין גורטאט. רויטרס
רבע ראשון אימתני. גורטראט/רויטרס

במצב של 69:47 ברבע השלישי מתיו דלבדובה לקח פיקוד, קלע עשר נקודות והוריד את ההפרש, אך הווזיארדס שוב לא ממש התרשמו, שנסו מותניים והחזירו את היתרון הדו ספרתי. בלאט ספג במהלך הרבע עבירה טכנית לראשונה העונה, לאחר ויכוח עם השופטים שהגיע בעקבות ספק חסימה על אנדרסון ורז'או.

מלבד לברון, שקלע 24, דלבדובה היה היחידי שתפקד אצל הקאבס כשקלע 15 כולל עשר חשובות ברבע השלישי. ג'יי. אר סמית' הוסיף 13, מו וויליאמס סיים עם 12. וול הוסיף ל-35 שלו גם עשרה אסיסטים וחמש חטיפות אצל המנצחת, 18, תשעה ריבאונדים ושישה אסיסטים היו לבראדלי ביל.

קליבלנד, שאיבדה 19 כדורים במהלך המשחק, תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתפגוש את ניו אורלינס, וושינגטון תקווה מבחינתה תקווה לצאת לדרך חדשה אחרי תקופה לא נעימה במיוחד.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
משחק פושר. לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully