וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה נחלה הפסד בכורה, הפועל ר"ג הפתיעה את קרית אתא

הקבוצה מהצפון נכנעה לאליצור יבנה 101:94, שנהנתה מערב מצוין של גסטון וסולומון. 23 נקודות של יועד בית יוסף הוליכו את האורדונים ל-50:63 על קרית אתא, גלבוע/גליל טיילה מול רמת השרון

המחזור השמיני בליגה הלאומית נמשך היום והתאפיין בעיקר בהפתעות. הפועל עפולה/גלבוע נחלה הפסד בכורה העונה, 101:94 בחוץ מול אליצור יבנה. הפועל רמת גן הפתיעה עם 50:63 על אליצור קרית אתא שנחלה הפסד שני בלבד העונה. הפועל גלבוע/גליל טיילה עם 62:88 על רמת השרון האחרונה.

יועד בית יוסף הפועל רמת גן מול עירוני רמת גן. קובי אליהו
24 נקודות והצגה מול קרית אתא. יועד בית יוסף/קובי אליהו

אליצור יבנה - הפועל עפולה 94:101

פתיחת העונה המושלמת של עפולה הגיעה לסיומה דווקא אצל יבנה, שנדדה לרמלה והשיגה את ניצחונה הכי מרשים העונה. כריס גאסטון הוביל ערב התקפי מרשים למנצחים עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, יניב סולומון תרם 21 ו-8 ריבאונדים. ברנדון בראון הסנטר של האורחים היה מצוין בצבע וקלע 33 נקודות שהפעם לא עזרו. מי ששמחה לשמוע על התוצאה הזו היא בעיקר הפועל באר שבע שנותרה בפסגה יחד עם עפולה.


הפועל רמת גן - אליצור קרית אתא 50:63

קרית אתא הגיעה למשחק הזה בכושר נהדר ואחרי רצף ניצחונות, אך נעצרה אצל רמת גן ששיחקה ללא רוברט סאלי הזר המוביל שלה אבל נהנתה מהצגה של יועד בית יוסף, בעוד שקרית אתא הציגה ערב התקפי פשוט מזעזע. קרית אתא הצליחה לעשות קאמבק ברבע השלישי ולחזור עד פיגור נקודה, אבל קלעה 4 נקודות בלבד ברבע האחרון ונחלה הפסד שני בלבד העונה. בית יוסף הצטיין אצל המנצחים עם 24 נקודות, נווקאמה הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים. תומר גינת הוביל את המפסידים עם 20, אבל סיימון פארין רשם ערב נוראי עם 0 נקודות למרות ששיחק את כל 40 הדקות.

הפועל גלבוע/גליל - א.ס רמת השרון 62:88

הצפוניים ממשיכים את העונה ונצמדו לצמרת הגבוהה עם ניצחון שישי העונה בשמונה מחזורים, בעוד שהאורחים נותרו תקועים עמוק במקום האחרון. ג'ייסון סיגרס כיכב אצל המנצחים עם 25 נקודות כשטרידוול מוסיף 19 ו-9 ריבאונדים.

משחקים נוספים:

הפועל מגדל העמק - הפועל גליל/קרית שמונה 76:92

מכבי הוד השרון - עירוני רמת גן 83:100

אליצור אשקלון - הפועל כפר סבא 86:102

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully