וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: מכבי ראשון לציון רוצה מקום ראשון

הקבוצה של שרון דרוקר יכולה להפסיד ב-13 הפרש לאקדמיק סופיה בבית מכבי (20:00, ספורט 5) ועדיין להעפיל מהמקום הראשון לשלב הבתים השני. ברנר: "רוצים להמשיך את המומנטום"

one

מכבי ראשון לציון תנעל את משחקיה בשלב הבתים הראשון של היורופקאפ כשתארח מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) את אקדמיק סופיה הבולגרית. הכתומים, שניצחו השבוע בליגה את מכבי אשדוד בבית מכבי, יודעים שהם כבר העפילו לשלב הבתים השני, והשאלה הפתוחה היחידה היא מאיזה מקום תעלה ראשון לציון לשלב השני.

הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק מהמקום הראשון, כשניצחון יבטיח לה את המקום הזה, כמו גם הפסד עד 13 הפרש. אם ראשון תפסיד בין 14 ל-16 הפרש, וייניסי קרסניורסק תנצח במשחק המקביל את בי סי קאלב קארמו באסטוניה, הכתומים עדיין יסיימו במקום הראשון, בעוד ניצחון אסטוני ישלח את הקבוצה של דרוקר למקום השני. הפסד ב-18 הפרש ומעלה, בתוספת ניצחון של הקבוצה הרוסית, יעלה את ראשון לציון לשלב הבתים השני מהמקום השלישי.

עוזר המאמן שמוליק ברנר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק האחרון בבית המוקדם במלוא הרצינות ולמרות שהבטחנו כבר את העפלתנו לשלב הבא, אנחנו מאוד רוצים לסיים עם ניצחון ובמקום הראשון בבית ולהמשיך את המומנטום החיובי שיצרנו בשבועות האחרונים".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. קובי אליהו
רוצה להמשיך את הריצה היפה באירופה. דאוסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully