וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הפועל באר שבע הוציאה הודעה כה מוקדמת על הסיכום עם ברק בכר?

1.12.2015 / 19:06

הטיפול בחדר ההלבשה, פרשת הקפטנים והשקט שבו עבר ספסול ברדה הוכיחו לאלונה ברקת כי למאמן יש דרך. "ברק התגבר על משברים שאחרים לא היו עומדים בהם", אומרים במועדון. עכשיו, אפילו החוזה שודרג

one

במהלך עונת 2010/11 הודיעה אלונה ברקת כי ניר קלינגר ימשיך לעונה נוספת. ההודעה הגיעה באמצע העונה, ורבים הופתעו מהמהלך של הבעלים שהסתיים בהתפטרות המאמן בשלב מוקדם מאוד של העונה שאחרי. העונה, בשלב מוקדם מאוד, החליטה ברקת להודיע על המשך דרכו של ברק בכר למאמן הקבוצה גם בעונה הבאה, במהלך שהפתיע לא מעט אנשים במועדון. "לא היה כאן אף אחד שלא חשב שהיא תמנה את ברק לעונה נוספת במהלך העונה במידה והשידוך יצליח, ההפתעה הייתה הטיימינג, שלושה חודשים מפתיחת העונה", אמר לנו אחד השחקנים היום.

יש המשכיות: ברק בכר סיכם לעונה נוספת בהפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
"בכל פעם שדיברו על משבר בהפועל באר שבע, בכר הוכיח לאלונה שמגיע לו להמשיך עונה נוספת"/ברני ארדוב

השיחות בין בכר לברקת החלו בשבוע שעבר, אבל החותמת התקבלה רק בתחילת השבוע, לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא. "בכל פעם שדיברו על משבר בהפועל באר שבע, בכר הוכיח לאלונה שמגיע לו להמשיך עונה נוספת. ריבוי הכוכבים בחדר ההלבשה, החלפת הקפטנים, ספסול ברדה – אלו מקרים שלא שהיו הופכים למשברים שמאמנים אחרים לא היו עומדים בהם, בטח במועדון לחוץ כזה", הסביר לנו היום גורם מקצועי במערכת והוסיף: "היו רגעים לא מעטים שחשבנו שהקבוצה על סף שיברון, אבל ברק התנהג כמו 'קול' ותמיד הבהיר לאלונה שהכל בסדר. הסיבה להודעה היא שאלונה למדה שהיא יכולה להרגיש בטוחה עם כל מה שברק עושה. ואם זה מגיע עם הצלחה, אז למה לא?".

אחד הרגעים החשובים עבור המאמן העונה היה הדרך שבה התנהג אליניב ברדה במשחקים האחרונים בהם הוחלף. העובדה שלחץ את ידו של בכר, אומרים במערכת, הם הכרה של השחקנים בכך שהמערכת יותר חשובה מהכל. יחד עם זאת, בבאר שבע הזכירו כי הסיבה העיקרית למינוי היא כמובן התוצאות שהשיג המאמן במועדון לחוץ, וכן העובדה שהוא משקיע שעות רבות לפני ואחרי אימונים, שעוזרים לקבוצה להצליח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הספסול שלו עבר בשקט. אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

השחקנים עימם שוחחנו תמכו כמובן במינוי, אם כי חלק מהם טענו כי לדעתם ההודעה הייתה צריכה לצאת בחלק השני של העונה. יחד עם זאת, גם הם הודו כי העובדה שבכר ידע לעמוד בכבוד עם לא מעט משברים הפתיעה גם אותם. גורם אחר בקבוצה סיפר הערב: "בעבר, אחרי הפסד להפועל עכו הייתה תחושה שהכל הולך להתפרק. כולם היו היסטריים. ברק לקח נשימה עמוקה בכל פעם אחרי שהקבוצה לא ניצחה, כולל אחרי המשחק נגד בני יהודה, והרגיע את כולם".

אבל חמשת הניצחונות הרצופים לפני המשחקים מול בני יהודה וכפר סבא הם כמובן לא הסיבה העיקרית לכך. "אלישע לוי היה כאן שלוש שנים, וברקת הייתה מאוד מרוצה עד הרגע שהיא החליטה שהמועדון זקוק לשינוי. במקרה הזה, ההודעה הגיעה קודם כי היא מאמינה שהדרך שלו מצליחה והוא ראוי להישאר כאן, בדיוק כמו אלישע, רק שכאן היא החליטה להקדים את ההודעה ולא לחכות לסוף העונה", הסבירו במועדון. "היא רצתה לשדר לשחקנים מסר והוא: "יש מאמן, הוא נמצא כאן ואתם צריכים לסמוך עליו ולהבין שיהיה אותנו עוד הרבה שנים". במועדון, איך לא, הזכירו גם את ההצלחה של ברקת בעניין, כשהחליטה לעשות מהלך מסוכן ולמנות את המאמן שכבר סיכם בקריית שמונה, למרות הביקורת שספגה בתחילת העונה.

החתימה בין הצדדים, אגב, עדיין לא התקיימה. בבאר שבע אמרו היום כי לא מדובר בהודעה שנועדה למראית עין, אלא היא תתרחש הלכה למעשה בפגישות הבאות בין הצדדים. "כשהכל סוכם, אין לחץ לגבי ההמשך", סיכמו. החוזה של בכר, אגב, שודרג ביחס לעונה הקודמת. בכר צפוי להרוויח כ-120 אלף דולר, זאת מתוך הנחה שיגיע להישגים מסוימים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully