וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פארקר: "לואי ואן חאל אנוכי, הוא מכניס פחד בשחקנים שלו"

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד הצטרף למצעד המבקרים של המאמן ההולנדי ותקף: "הוא הפך את ממפיס לשעיר לעזאזל, גם מרסיאל נראה עצוב. כל שחקן שנותן משחק אחד לא טוב מיד מודח"

one

אחרי עונה כושלת בשנה שעברה, לואי ואן חאל מצעיד את מנצ'סטר יונייטד בצמרת הפרמיירליג, אך הביקורות על המאמן ההולנדי והשמועות על היחסים הלא טובים שלו עם חלק מהשחקנים ממשיכים לצוץ והיום הצטרף פול פארקר שחקן העבר של המועדון למצעד המבקרים.

פארקר, שזכה עם יונייטד בשתי אליפויות תחת סר אלכס פרגוסון בשנות ה-90 ערך ראיון מקיף ליורוספורט ואמר על המאמן: "כשלואי הגיע ליונייטד חשבתי שהוא יהיה גמיש, אבל עכשיו אפשר לראות שבמועדון יש מצב שבו הרבה שחקנים לא מחוברים וצריך לשאול למה הם לא משחקים טוב".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואיס ואן חאל, עם ויין רוני. GettyImages
היחיד שזוכה לחסינות בהרכב של ואן חאל. רוני/GettyImages

פארקר הוסיף: "אני רואה את מרסיאל ומודאג. הוא נראה כמו ילד שלא מחייך יותר. לא נראה כאילו הוא נהנה מכדורגל. גם ההופעה של ממפיס דפאי מראה שהוא עדיין לא התאקלם במועדון והבחור בטח מרגיש כמו שעיר לעזאזל". פארקר המשיך להיכנס בוואן חאל ואמר: "הוא מכניס פחד מוות בשחקנים. זו הדרך שלו, הוא מאמן את הקבוצה בצורה אנוכית ואף אחד לא נהנה מזה. הוא יכול להיות מאמן מצליח, אבל הוא חייב ללמוד, גם בגילו, אך להפוך לבנאדם טוב".

פארקר הוסיף: "תחת ואן חאל, כל שחקן שיש לו משחק אחד רע נשאר בחוץ, חוץ מוויין רוני. הוא חייב ללמוד לא לנטור טינה. שחקן יודע כשהוא טועה והוא צריך חיבוק ותמיכה, לא הדחה. איזה מסר הוא הוא שולח ליתר השחקנים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully