וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ססארי 74:76

הצהובים שמרו על סיכוי להעפיל לטופ 16 בסיום משחק איום ונורא. לנדסברג ורוצ'סטי בלטו, אלכסנדר החטיא על הבאזר, וברור לכל כי היכולת הזו לא תספיק כדי לעבור שלב באירופה

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב עדיין בחיים. בסיומו של אחד המשחקים החלשים ביותר שנראו העונה ביורוליג, הצהובים ניצחו הערב (חמישי) 74:76 את ססארי באיטליה, ושמרו על סיכוי סביר להעפיל לטופ 16. איך זה יקרה? בפשטות, אם ז'אן טבק ושחקניו ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם בשלב הבתים (בבית מול באמברג ובחוץ מול דרושפאקה), ובמקביל, דרושפאקה תפסיד את המשחקים שנותרו לה. גם הפסד (בשבוע הבא) וניצחון (עוד שבועיים) של הצהובים עשוי להספיק להם בקונסטלציה מסוימת.

אולי בשל היעדרותם של ג'ורדן פארמר ודווין סמית' הפצועים, פתחה מכבי תל אביב רע מאוד. לשמחתה, גם ססארי היתה איומה, סילבן לנדסברג החל להתחמם, גיא פניני הצטרף אליו, וערב קליעה מצוין של הצהובים מחוץ לקשת במחצית הראשונה סידר להם יתרון בן 12 נקודות כבר ברבע השני. טיילור רוצ'סטי התעורר ברבע השלישי והחל לקחת את המשחק על עצמו, אולם עם כל הכבוד, הניצחון הערב הושג בעיקר בזכות חולשת היריבה, שהצליחה להישאר בתמונה אך ביצעה אינספור טעויות, כולל ברגעי ההכרעה, והתעלות של מרקיז היינס, שהחזיר אותה למשחק, לא הספיקה בסופו של דבר.

על אף שסימנה וי על הקבוצה היחידה ביורוליג שעדיין לא ניצחה העונה, למכבי תל אביב יש מעט מאוד סיבות למסיבה. היריבה הערב היתה איומה, לא פחות, ולהוציא את כושר הקליעה הטוב של לנדסברג והופעה סבירה של פניני, לא בטוח שז'אן טבק יכול לקחת איתו משהו מהמשחק הזה. יוגב אוחיון היה חלש מאוד בהיעדרו של ג'ורדן פארמר, רוצ'סטי אמנם בלט ברבע השלישי אך לא היה יציב, והגבוהים שוב בקושי תרמו. בסופו של דבר הסיכויים לעבור שלב קיימים, כאמור, אך השורה התחתונה נותרה כשם שהיתה: ביכולת כזו, מכבי תל אביב פשוט לא תהיה בטופ 16, בלי קשר לתוצאות של יריבותיה.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דינמו ססארי. GettyImages
נקודת האור. לנדסברג/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

ז'אן טבק פתח עם טיילור רוצ'סטי, סילבן לנדסברג, גיא פניני, בריאן רנדל וארינזה אונואקו, בעוד ססארי העלתה את מרקיז היינס, מתאו פורמנטי, כריסטיאן איינגה, בריאן סאקטי וג'רוויס ורנאדו. המארחת נראתה איום ונורא, ולנדסברג ניצל זאת כדי לצלוף מבחוץ ולקבוע 0:8 מהיר. הסל הראשון של האיטלקים הגיע אחרי 3:30 דקות, לנסדברג המשיך לתת את הטון אך היינס החל להתחמם וצימק ל-13:12. דרגאן בנדר היה החילוף הראשון של מכבי ומיד צלף שלשה, ססארי המשיכה לאבד, ובסיום הרבע הראשון הוליכו הצהובים 15:20. את כל הנקודות של המארחת ברבע הראשון קלעו היינס (8) ו-ורנאדו (7).

רבע 2:

לנדסברג הלוהט פתח את הרבע השני עם שלשה, ג'ו אלכסנדר ענה באחת משלו, ושתי שלשות של פניני קבעו יתרון שיא לאורחת - 20:29. רנדל הצטרף לחגיגה, ולנדסברג הפך את זה ל-22:34 מהקו. ורנאדו ניסה להחזיק את ססארי בתמונה, והיינס צימק ל-36:31. רנדל עצר את המומנטום האיטלקי, ולחדרי ההלבשה ירדה מכבי כשהיא מוליכה 33:40. לנדסברג הוליך אותה עם 15 נקודות, רנדל הוסיף 7. ורנאדו קלע 15 לססארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ערב עגום שלו. אוחיון/GettyImages

רבע 3:

גם הרבע השלישי נפתח רע מאוד מצד שתי הקבוצות, רנדל ביצע עבירה שלישית וירד לספסל, אך פניני צלף מהפינה והעניק לה יתרון 33:43. לנדסברג ספג עבירה שלישית גם כן, רוצ'סטי קלע חמש נקודות רצופות וקבע 37:50, אלכסנדר צימק ל-52:45 אך קבוצתו פספסה צ'אנס להקטין את ההפרש עוד יותר, ובין איבוד לאיבוד, אוחיון העניש בצד השני עם שלשה. היינס קלע סל ועבירה בסמוך לבאזר, ובסיום הרבע השלישי הוליכו הצהובים 52:57.

רבע 4:

לנדסברג ביצע עבירה רביעית תשע דקות לסיום, אך פניני צלף שלשה נוספת וקבע 54:62. היינס צלף מיד שלשה בצד השני, ואחרי מספר דקות איומות של כדורסל ופציעה של ורנאדו, צימק אלכסנדר ל-64:59. אמבקווה ענה בסל חשוב, ולנדסברג ביצע עבירה חמישית וירד לספסל. אלכסנדר הוריד ל-66:63, אייק אופייבו תפר שלשה גדולה, הצהובים הורידו שני ריבאונדים חשובים בהתקפה אחרי החטאות, ונקודות של פניני קבעו 66:73, דקה לבאזר. גמור? ממש לא: היינס היינס תפר שתי שלשות רצופות וצימק ל-76:74, רוצ'סטי החטיא שלשה, ולססארי נותר צ'אנס אחרון לגנוב את המשחק. לרוע מזלה, היינס חדר שלא בהצלחה, וניסיון השלשה של אלכסנדר הלך החוצה. זה נגמר ב-74:76 דרמטי למכבי תל אביב.

דרגאן בנדר שחקן מכבי תל אביב מול דינמו ססארי. GettyImages
קיבל הרבה דקות. בנדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully