וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - באר שבע: לידור כהן צפוי לפתוח, בכר בהרכב משני

רוקאביציה וכחילה מחוץ לסגל של דראפיץ' לגביע הטוטו, אסקלינג ומגבו יפתחו (ד', 21:00, 5+ לייב). באר שבע ערכה הכנות אחרונות, השחקנים הבכירים יסופסלו

רבע הגמר, משחק ראשוןמחצית02/12/2015
בית"ר ירושלים
    0:0
      הפועל באר שבע
      one

      בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל כפר סבא

        הפועל באר שבע קיימה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (רביעי) מול בית"ר ירושלים, הראשון מבין סדרה של שני משחקים שתקבע מי מהן תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. אחרי שחזר לנצח, ברק בכר מתכוון להעניק מנוחה למספר שחקנים ולשלב את המחליפים בהרכב הראשון. לואי טהא, רועי גורדנה, דן ביטון ושלומי ארבייטמן צפויים לפתוח בהרכב. מהסגל ייעדרו כמובן בן שהר, מאור בוזגלו ואופיר דוידזאדה. האחרון ינסה לשוב לאימון אישי מחר במטרה להיות כשיר למשחק בדוחא בשבת. שהר עדיין חולה ולקראת סוף השבוע יתברר האם ייכלל בסגל, כשהכוונה בשלב זה היא לאפשר לו להחלים. שני שחקנים שיקבלו דקות במשחק הקרוב הם שחקני הנוער, החלוצים ליאל ספורטס ועמראן אלקרינאוי. השניים תורגלו בקבוצות נפרדות וייתכן שאחד מהם יפתח בהרכב. גם הקשר אור חביביאן והשוער רובי לבקוביץ' צפויים לקבל הזדמנות. בכר לא תרגל היום הרכב, אך מחלוקת הקבוצות נראה כי חלק משחקני הנוער יפתחו בהרכב.

        "יש לנו שני משחקים חשובים ואנחנו צריכים להתכונן אליהם", אמר בכר, שסיכם לעונה נוספת בקבוצה, לקראת צמד המשחקים מול בית"ר ירושלים ובני סכנין. "אנחנו צריכים לדעת לשמור על השחקנים, לא ליצור שחיקה. יש הרכב קבוע שרץ וצריך לשמור עליו. הובאן התאושש אחרי שקיבל מנוחה, הוא היה צריך את זה בגלל עומס הנבחרות. הוא היה אדיר, גם כמגן וגם כבלם, צריך לדעת לרענן את כולם ולהרוויח את כל השחקנים". אגב, לפני המשחק האחרון הודיע בכר למאור מליקסון כי הוא מתכוון להחליף אותו במהלך המשחק. בכר הודה כי מליקסון לא אהב את ההחלטה, אך קיבל אותה בהבנה.

        sheen-shitof

        בהנחה בלעדית

        החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

        בשיתוף Epilady
        שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
        צפוי לחזור להרכב. ארבייטמן/ניב אהרונסון

        בבית"ר זוכרים היטב את שני ההפסדים לבאר שבע העונה בטדי - 4:0 במסגרת הסיבוב המוקדם של גביע הטוטו ו-3:1 במסגרת הליגה. כעת הם ינסו להימנע מהפסד שלישי לקבוצתו של ברק בכר באצטדיון הביתי.

        על פי ההרכב שתרגל המאמן סלובודאן דראפיץ', ישולבו מספר שחקנים שלא פתחו במשחקים האחרונים. דניאל אסקלינג צפוי לפתוח כבלם לצידו של חסוס רואדה, אורי מגבו צפוי להחליף את דושאן מאטוביץ' המוצהב, לירוי צעירי יחזור להרכב על חשבון דוד קלטינס המורחק וכמו כן ישחקו נס זמיר ולידור כהן, שצפוי לפתוח בחוד ההתקפה, תפקיד אותו ביצע בהצלחה בחלק האחרון של העונה שעברה.

        מי שלא יהיה בסגל הוא ניקיטה רוקאביציה החולה. מעבר לכך, טל כחילה שוב הוצא מסגל הקבוצה היות ועדיין לא חתם על החוזה. בבית"ר אמרו היום כי "זה קורה בכל מקום, אבל זה עדיין לא אומר שזה נורמלי. זה נראה רע מאוד ששחקן בית יוצא לגמרי מהמסגרת". נראה כי אם המצב הנוכחי יימשך נציגי השחקן ינסו לשחררו מהקבוצה כבר בינואר הקרוב.

        לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
        חוזר לחוד. כהן/ברני ארדוב

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אורן סימניאן
        אצטדיון: טדי

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully