וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: ברק בכר סיכם לעונה נוספת

1.12.2015 / 13:09

המאמן, שהגיע בקיץ מקרית שמונה ומוביל את הקבוצה מבירת הנגב לעונה טובה, ימשיך לעונה נוספת: "מרגיש חיבור נהדר עם השחקנים והצוות". ברקת: "הוא האדם הנכון לשדרג את התשתית המקצועית שלנו"

one

ברק בכר ימשיך בהפועל באר שבע גם בעונה הבאה, כך סיכמו בימים האחרונים אלונה ברקת ובכר עצמו. סגנית מוליכת הטבלה הודיעה היום (שלישי) כי המאמן שמונה הקיץ במקום אלישע לוי חתם לעונה נוספת, זאת לאור ההצלחה של הקבוצה עד כה. באר שבע ממוקמת כרגע במקום השני, מרחק שתי נקודות ממכבי תל אביב. ברקת הצהירה כבר בתחילת העונה כי הביאה את בכר על מנת לזכות בתואר, אבל גורם במועדון כבר ציין בפנינו בתחילת השבוע כי "הדרך של ברק נכונה. המועדון עשה קפיצת מדרגה העונה", ונראה כי זה היה השיקול העיקרי בבחירתו.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
נשאר. בכר/ברני ארדוב

"אני נהנה בכל רגע מהיום שהגעתי להפועל באר שבע", אמר בכר לאתר הרשמי של הקבוצה מבירת הנגב. "אני מרגיש חיבור נהדר עם השחקנים שלי ועם הצוות המקצועי והניהולי ואני חייב להם תודה גדולה. זה מועדון מדהים עם אוהדים נדירים ואני מאושר שאמשיך כאן שנה נוספת. מעל כולם תודה גדולה לאלונה ברקת על האמון בי ועל הדרך שהיא מתווה במועדון הזה".

אלונה ברקת הוסיפה: "בזמן הקצר שברק נמצא איתנו השתכנעתי שהוא האדם הנכון לשדרג את התשתית המקצועית של הפועל באר שבע בהתאם לדרך ולמטרות העתידיות של המועדון. אני שמחה שהוא ממשיך איתנו שנה נוספת".

הקבוצה תתארח מחר בטדי במשחק מול בית"ר ירושלים, ממנו ימשיכו להיעדר אופיר דוידזאדה, בן שהר ומאור בוזגלו. השחקנים הבכירים יקבלו מנוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully