וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ברנע: "מרגישים את האהבה והציפיות מכל המדינה"

השחיין הישראלי התייחס לאליפות אירופה שתיערך בישראל, ויודע שכמות השחיינים המקומיים הגדולה צריכה להספיק להישגים: "הזדמנות להראות את עצמנו". לאסלו צ'ה, השם הבולט בתחרות: "לא פחדתי להגיע, אלו תחרויות חשובות"

יוסי ציפקיס
גיא ברנע, יונתן קופלב, לאסלו צ'ה, גרגוריו פלטריניירי, מרים פיירברג ופאולו בארלי. יוסי ציפקיס
גרגוריו פלטריניירי, יונתן קופלב, לאסלו צ'ה וגיא ברנע/יוסי ציפקיס

אליפות אירופה בשחייה לבריכות קצרות תיפתח רשמית מחר (רביעי), כשהיום נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית שפתחה את האירוע. לצד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג ויו"ר איגודי השחייה האיטלקי, פאולו בארלי, גם חלק מהשחיינים שיהיה מעניין לעקוב אחריהם מסרו את דבריהם לקראת התחרות. לאסלו צ'ה, אלוף אירופה 16 פעמים בעבר וגרגוריו פלטריניירי, אלוף העולם ב-100 חתירה. את ישראל ייצגו גיא ברנע ויונתן קופלב.

גיא ברנע: "אני מאחל לכולם את הכי טוב, זו הזדמנות להראות את עצמנו, אוהבים לארח. אנחנו נבחרת גדולה, ופתאום זה מרגיש מוזר להתגבש במלון בתוך ישראל. מרגישים את האהבה והצפיוית מכל המדינה".

יונתן קופלב: "מתרגשים לקראת התחרות, מרגש לראות את הבריכה הביתית, היא אחת היפות שראיתי. מקווה שאוכל להצליח במקצים שלי. הרבה מאיתנו באליפות אירופה ראשונה שלהם, אז יש התרגשות אצלם. אני קצת יותר מנוסה ומנסה להדריך ולהרגיע אותם. מרגיש טוב להיות המבוגר האחראי".

גיא ברנע, יונתן קופלב, לאסלו צ'ה, גרגוריו פלטריניירי, מרים פיירברג ופאולו בארלי. יוסי ציפקיס
מוכנים לאליפות/יוסי ציפקיס

לאסלו צ'ה פתח בהלצה ודיבר על הציפיות שלו: "אני צריך עוד להסתפר, כי אלו הדברים האחרונים שעושים לפני שמתחרים. אני בכושר די טוב, התחרויות האלה חשובות עבורי אנסה להתאמן טוב לאורך כל השנה ואני מקווה להיות בכושר טוב יותר לקראת ריו. יום שלישי יהיה מיוחד עבורי, אם אגיע לגמר, זו תהייה מתנה יום הולדת נהדרת. לוח המשחים יצא נוח, אני אנסה לשפר את הזמנים האישיים שלי. אני מקבל תגובות חיוביות מאנשים וזה כיף. לא פחדתי להגיע לכאן, אני סומך על גורמי הביטחון, אשתי קצת חששה, אבל אני לא חושב שיש למה".

גרגוריו פלטריניירי: "שנה שעברה הייתה נהדרת עבורי, אני לא בכושר הכי טוב בתקופה הזאת, אבל אני אנסה לעשות את המיטב שלי. יש כאן שחיינים טובים שאוכל להתחרות איתם. אני לא מפחד מהמצב הבטחוני, לא רוצה לחשוב על דברים כאלה, אני מנסה לחיות רגיל גם כאן".

יונתן קופלב וגיא ברנע. יוסי ציפקיס
מרים פיירברג ויו"ר איגוד השחייה האיטלקי, פאולו בארלי/יוסי ציפקיס
יונתן קופלב וגיא ברנע. יוסי ציפקיס
מרגיש כמבוגר האחראי. יונתן קופלב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully