וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקליבלנד לישראל: דיונטה כריסמס חתם בהפועל חולון עד תום העונה

1.12.2015 / 11:38

הגארד (1.96, 29), ששיחק בעבר בצסק"א, סיינה ועפולה והיה חתום על חוזה זמני בקבוצה של דיוויד בלאט, יחליף את כריס רייט. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. דן שמיר: "שחקן עם ניסיון בסיטואציות שונות, הוא יתרום לנו הרבה"

one

זר חדש להפועל חולון: הסגולים, שחיפשו בתקופה האחרונה שחקן שיחליף את הגארד כריס רייס ששוחרר, בחנו את צירופו של טריי ג'ונסון, אך בסופו של דבר הודיעו היום (שלישי) על החתמתו עד תום העונה של דיונטה כריסמס, ששיחק בעבר בהפועל עפולה, צסק"א ופיניקס סאנס, ועל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הקבוצה ניהלה מגעים עם השחקן מספר ימים, והצליחה לצרפו כך שיוכל להשתתף במשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב בדרייב אין. הוא יצטרף לקבוצה במקומו של רייט, ששוחרר לאחר שאכזב, ובמקביל התגלו עימו בעיות בנושא הביטוח הרפואי.

"דיונטה שחקן עם ניסיון בסיטואציות שונות באירופה וב-NBAואנחנו מביאים אותו על מנת שיתרום מהיכולת ומהניסיון שלו כדי שנעלה על מסלול טוב יותר", אמר המאמן דן שמיר.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט עם דיונטה כריסמס. AP
בקרוב בחולון. כריסמס עם בלאט/AP

כריסמס (1.96, 29) שיחק בעבר בישראל, כשכיכב בעונת 2009/10 בהפועל עפולה. מאוחר יותר המשיך לסיבוב ארוך ביבשת הישנה, כולל קדנציות במרסין, נימבורק, פאוק סלוניקי, רת'ינמו, ואפילו תקופות קצרות בצסק"א מוסקבה וסיינה. ב-2013/14 עבר לפיניקס סאנס, שותף ב-31 משחקים והעמיד ממוצע של 2.3 נקודות לערב, וקיץ החולף חתם במדי קליבלנד, במדיה עוד לא שיחק בעונה הרגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully