וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט במתקפה: "קובי בריאנט הוא אגדה, והתייחסתם אליו כמו לחרא"

כוכב OKC נגד העיתונאים: "הערצתי את קובי, וכל מה ששמעתי זה כמה הוא רע. רציתם להרוג אותו ולבעוט אותו מהליגה". וגם: גולדן סטייט מראה אופי, פילדלפיה בצעד חריג על ג'אליל אוקפור

אימג'בנק GettyImages

קווין דוראנט, שחקן אוקלהומה סיטי שידוע בחוסר החיבה שלו כלפי התקשורת והעיתונאים, מספר שהוא "העריץ" את קובי בריאנט והביע את הכעס שלו על היחס שלו זכה בריאנט בתקשורת. "הערצתי את קובי, למדתי אותו, רציתי להיות כמוהו", אמר דוראנט על הבלאק ממבה, שהודיע אתמול שיפרוש מה-NBA בתום העונה הנוכחית, "הוא היה המייקל ג'ורדן שלנו. מאוד התאכזבתי השנה, בגלל שאתם (התקשורת) התייחסתם אליו כמו לחרא. הוא אגדה, וכל מה ששמעתי זה כמה רע הוא משחק, כמה רע הוא קולע, ושזה הזמן עבורו לפרוש. אתם התייחסתם לאחת האגדות הכי גדולות שלנו כמו לחרא, ולא אהבתי את זה. אני מקווה שעכשיו תתחילו להיות נחמדים אליו, אחרי שהוא הודיע שהוא פורש".

דוראנט טוען שהתקשורת מרבה להתמקד בשלילי ולא בחיובי: "אני מבין שאתם צריכים לכתוב על המשחק. קובי לא שיחק טוב העונה, וגם הקבוצה שלו לא, אבל זה לא מה שציפינו מהם? אמרתם שהוא השחקן ה-93 בטיבו בליגה, אמרתם שהלייקרס הקבוצה הכי גרועה במערב, אבל נראה שכל יום כולכם שמחתם שזה באמת ככה. כל משחק מדברים על כמה הוא היה גרוע, כל יום אומרים כמה הוא חייב לפרוש. רק מנסים להרוג אותו... כמעט בועטים בו מחוץ לליגה.

פורוורד אולהומה סיטי קווין דוראנט (ימין) עם גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט (שמאל). רויטרס
הערכה הדדית. דוראנט וקובי/רויטרס

"המשחק הזה הציל את החיים שלי, המשחק הזה העניק לי חיים חדשים, המשחק הזה לימד אותי כל כך הרבה על החיים. אז כן, אני רגיש בכל מה שקשור אליו. אני יודע מה זה לא לשחק טוב, זה חלק מהמשחק. אבל אי אפשר להתייחס לקובי בריאנט כאילו הוא דאנג'לו ראסל. תנהגו בקצת יותר כבוד למה שהוא תרם למשחק. שימו את עצמכם בצד, ותחשבו על המשחק! אנשי התקשורת האלה, הם פשוט לוקחים את הדברים יותר מדי בצורה אישית. וכשהוא לא משחק טוב, הם מרגישים שעכשיו זה התור שלהם להיכנס בו, כי הם כנראה לא אהבו איזה משהו שהוא עשה או אמר בעבר. אבל כשאתה חושב קודם כל על כמה יפה המשחק הזה, אז כל החרא האישי הזה נותר בצד כשאתה מדווח. כשאני מדבר, אני חושב על המשחק ועל כל מה שכרוך בו. אתם אומרים שאני לא מבין את התקשורת ואיך היא עובדת. האמת היא שהם לא מבינים את המשחק ואיך אנחנו עובדים".

דוראנט המשיך ואמר על בריאנט ש"הייתה לו קריירה מדהימה, זה שחקן ששינה עבורי את המשחק מבחינה מנטלית ופיזית, יש לו משמעות אדירה לכדורסל, זה מישהו שתמיד ארצה את העצה שלו, את העזרה שלו, בכל דבר. פשוט אדם מבריק, מבריק, אינטליגנט. עצוב לראות אותו הולך. אבל הוא הותיר את חותמו על המשחק בזמן שהוא היה פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
גיב א ליטל ריספקט. בריאנט/GettyImages
seperator

גולדן סטייט עלתה הבוקר (שלישי) למאזן 0:19 והגדילה את השיא המרשים שלה, אחרי שגברה בקושי 106:109 על יוטה. סטפן קרי קלע 10 מתוך 26 הנקודות שלו ב-6:20 הדקות האחרונות, כולל שלשה גדולה שקבעה 101:104, ששברה את יוטה העיקשת. הווריירס עם ניצחון 23 ברציפות (בעונה הרגילה), שזה הרצף השלישי הכי ארוך בתולדות הליגה.

"היו לנו כמה קרבות, היו לנו כמה ניצחונות חד צדדיים", אמר קרי בסיום, "אבל מה שנשכח בשיאים האלה זה המשחקים הקשים שבהם היינו צריכים לחלץ את עצמנו בציפורניים, כמו שקרה הלילה. עצם העובדה שאנחנו במאזן 0:19 לא אומרת שאנחנו יכולים פשוט להופיע למשחק, לפרק קבוצות ולהשיג ניצחון בטוח. אנחנו חייבים לעשות משהו בנידון".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
משחק חלש ומאכזב של 26 נקודות. קרי/AP

גולדן סטייט שוב הוכיחה עד כמה היא חזקה, כשגם במשחק סביר של קרי ותומפסון (20) וגם כשהיריבה לא מוותרת, היא עדיין מצליחה לגרד ניצחון, כשהפעם היה זה דריימונד גרין עם כמה פעולות גדולות בהתקפה ובהגנה, בעיקר בזכות נחישות ותשוקה. "ידענו שזה יהיה אתגר עבורנו", אמר המאמן הזמני לוק וולטון, "יוטה מאומנת היטב, ביצעה את הפעולות, ויש לה שחקנים גבוהים שלא קל להתמודד איתם. כשהקהל נכנס לעניינים, גם הביטחון שלהם עלה. זה היה משחק טוב".

וולטון התייחס לרצף והודה ש"אני חושב שזה רק מוסיף לחץ. זה גורם לקבוצה השנייה לרצות לנצח אותנו, להיות זו שקוטעת את הרצף. יש לנו שחקנים שיכולים לעמוד בלחץ, ונראה שהם משחקים טוב יותר וחד יותר כשהלחץ והמעמד גדולים יותר".

גורדון הייוורד, שקלע 24 נקודות לג'אז, סיכם ואמר ש"נאבקנו מול הקבוצה הכי טובה בליגה, שמנו את עצמנו בפוזיציה לנצח, אבל כמה טעויות פה ושם... בגלל זה הם במאזן 0:19, בגלל זה הוא ה-MVP, הוא הולך לקלוע את הזריקות האלה".

שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'אליל אוקפור. AP
ילד מגודל. אוקאפור/AP

* אחרי ששמו נקשר בשלל בעיות משמעת, פילדלפיה יוצאת בצעד חריג כדי לשמור על ג'אליל אוקפור מפני צרות מחוץ למגרש. ב-ESPN פרסמו הבוקר כי הסיקסרס החליטו בעצה אחת עם בני משפחתו של הרוקי המבטיח להצמיד לו שומר ראש שילווה אותו במשך כל שעות היממה. "הרבה קבוצות עושות את זה לחלק מהשחקנים בכל מקרה. מעתה ואילך, לאוקפור יהיה איש מטעם הסיקסרס שיעמוד לרשותו כל הזמן". יש לציין כי אוקפור, שמעמיד בפתיחת העונה ממוצע של 17.5 נקודות, כבר התנצל בטוויטר על התנהגותו בחודשים האחרונים, והודיע כי הוא מתכוון לשנות את דרכיו.

* שתי פציעות לשני גארדים במשחק בו הקליפרס גברו 87:102 על פורטלנד: דמיאן לילארד מהבלייזרס עזב את המגרש בגלל כאבים בבטן 2 דקות לסיום המחצית הראשונה, בעוד כריס פול עזב את המגרש ברבע השלישי בגלל כאבים בצלעות. שניהם לא חזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully