וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקנר הצדיק את מקומו במכבי חיפה, נסטרנקו נפצע, קוקיה הוצע לנס ציונה

1.12.2015 / 10:04

הירוקים שמרו על מאזן ביתי מושלם בזכות הסנטר שכבר היה קרוב להיחתך. נס ציונה עדיין צוללת, קמרון ג'ונס יעזוב. ג'ייסון לאב יעזוב את קרית גת כשיימצא לו מחליף

one

מכבי חיפה

שבוע אחד אחרי התבוסה הקשה למכבי תל אביב ב-40 הפרש התאוששה מכבי חיפה אמש (שני) על חשבון עירוני נס ציונה כשניצחה אותה 57:74 ועלתה למאזן של 3:5. בחיפה היו מרוצים בעיקר מהיכולת של הסנטר רג'י באקנר, שעד אתמול היה רחוק מלהרשים והתחיל לספק את הסחורה עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא ג'ון דיברתולומאו שצלף 13 נקודות והוסיף 5 אסיסטים. "אני מרגיש מצוין, ניזונתי מהאנרגיות של הקבוצה", סיפר באקנר, שעל פי גורמים בסביבת הקבוצה לא היה רחוק מלשלם את המחיר על היכולת החלשה שלו, "החברים שלי לקבוצה המשיכו להאמין בי ולתת לי את הביטחון וזה היה הערב שלי".

חיפה תערוך את משחק ההשלמה שלה ביום שישי הקרוב כשתארח בביתה את הפועל ירושלים, ותרצה לשמור על המאזן המושלם העונה ברוממה, שהעלה את רצף הניצחונות הביתיים מהעונה שעברה ל-12, "אנחנו הולכים להיות מוכנים ומלאים באנרגיות לקראת המשחק הזה", אמר באקנר, "זה המשחק שאנחנו מחכים לו. ניתן את הכל ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח".

אורי קוקיה הפועל רמת גן מול יונתן לוי עירוני רמת גן. קובי אליהו
יחזור לליגת העל? אורי קוקיה/קובי אליהו

עירוני נס ציונה

בצד המפסיד של המשחק ברוממה נמצאת עירוני נס ציונה שחילופי המאמנים לא עזרו לה. הקבוצה של עופר ברקוביץ' רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות, וצנחה למאזן של 7:2. נס ציונה רשמה שיא שלילי עונתי עם 39 נקודות מדד קבוצתיות, כשדיימון סימפסון היה נקודת האור היחידה עם 15 נקודות ו-15 ריבאונדים. לא פחות מארבעה כתומים סיימו את המשחק עם מדד שלילי.

אם רצף ההפסדים לא מספיק, איבדה הקבוצה את איגור נסטרנקו שנפצע בברכו במהלך הרבע השני. בימים הקרובים יתברר האם מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן רב. בנס ציונה מקווים שטל דן יוכל לשוב לשחק נגד נהריה בשבוע הבא, ונשקלת אפשרות לצרף שחקן ישראלי לסגל, כשמי שהוצע בימים האחרונים הוא שחקנה של הפועל רמת גן/גבעתיים אורי קוקיה. קמרון ג'ונס צפוי לעזוב, ובקבוצה ממשיכים לחפש לו מחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

מכבי קרית גת

מי שצמודה לנס ציונה בתחתית הטבלה היא העולה החדשה מכבי קרית גת, עם הפסד ליגה נוסף שהוריד גם אותה למאזן 7:2. הקבוצה של נתי כהן הגיעה למשחק נגד בני הרצליה בהרגשה שהיא חייבת לנצח, אך ראתה את היריבה מהשרון בורחת להפרש משמעותי ברבע השלישי בדרך להפסד 71:68. בקרית גת ציינו לטובה את אלאנדו טאקר, יוני ניר ופול דילייני שקלעו 52 נקודות ביחד, אך יתר השחקנים היו רחוקים מלהרשים. ג'ייסון לאב, ששיחק רק 12 דקות, ולא קלע ולו נקודה אחת, יעזוב את הקבוצה ברגע שיימצא לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully