וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "לא צריך לדרבן אף שחקן לקראת מכבי תל אביב, יש רצון להוכיח"

1.12.2015 / 13:41

הפועל כפר סבא מתכוננת למפגש מול הצהובים והמאמן מאמין שניתן להפתיע. השוער, אוהד כהן: "הכל יכול לקרות במשחק הזה, אני מוכיח שאפשר לשחק עד גיל מבוגר". בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא

קובי אליהו

אחרי התבוסה להפועל באר שבע במחזור האחרון, נערכים בהפועל כבר סבא כבר למשחק הבא נגד קבוצה קשה נוספת. הירוקים יארחו את מכבי תל אביב במוצאי השבת הקרובה, ובמועדון רוצים להימנע מאירועים דוגמת אלה שהיו בשבת שעברה במושבה, כשמכבי פתח תקוה אירחה את בית"ר ירושלים, ולא הייתה היערכות נכונה לקבלת קהל רב. על רקע ההכנות, בקבוצה החלו היום להנהיג מסורת של מסיבות עיתונאים כפי שעושים כבר זמן רב בקרית שלום. מאמן הקבוצה פליקס נעים והשוער הוותיק אוהד כהן, שוחחו עם התקשורת לקראת המשחק בו יש לכפר סבא רק מה להרוויח.

"אני חושב שיש לנו בהפועל כפר סבא קופת נקודות קטנה ואם נצליח בכל שבת להוסיף לקופה משהו, אז זה טוב, פתח פליקס נעים. "אנחנו אנדרדוג. אני מכיר היטב את השחקנים של מכבי תל אביב, יש לנו הרבה כבוד אליה, אבל עד שריקת הפתיחה. נעשה את המקסימום להביא נקודות. כל השחקנים שלי ירצו להוכיח שהם יכולים להשתוות למכבי ולתת את הכי טוב. במשחק הזה לא צריך לדרבן אף שחקן. סיימנו את השליש הראשון של העונה כאחת היורדות הבטוחות, אבל מעבר למה שעשינו עד עכשיו, אני חושב שאם היה לנו עוד קצת מזל היינו אפילו עם יותר נקודות".

המנכ"ל רובי רגב: "חוק המושאלים ברור. לנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה יכולים לשחק מול מכבי תל אביב ורק פליקס יחליט אם הם משחקים וכמה דקות".

אוהד כהן הוסיף לקראת המשחק: "מדובר בספורט והכל יכול לקרות. מכבי תל אביב זה אתגר גדול וליגה בפני עצמה. יש לנו מה להוכיח בשבת. כולנו מאמינים בעצמנו. מגיל 7, וגם כשהייתי בן 27 רציתי להוכיח את עצמי. בישראל חושבים שבגיל 40 לא צריך להיות על מגרש הכדורגל ואני מוכיח שזה אפשרי. יש לי בהחלט דרייב מיוחד להמשיך לשחק בגיל הזה".

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא עם אוהד כהן. קובי אליהו
"נעשה את המקסימום להביא נקודות". פליקס נעים/קובי אליהו

כבר מחר תיסגר מכירת הכרטיסים המוקדמת למשחק ובכפר סבא מבהירים כי גם אם יוותרו כרטיסים למכירה, הקופות באיצטדיון לויטה יהיו סגורות בשבת. מרבית הכרטיסים למשחק כבר אזלו. 1500 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב ונותרו להם פחות ממאה. אוהדי כפר סבא רכשו 1000 כרטיסים, מלבד 1400 המנויים של הקבוצה, ואם היום הם לא ירכשו את 600 הכרטיסים הנותרים המוקצים להם, יועברו הכרטיסים למכירה עבור אוהדי מכבי תל אביב מחר בבוקר.

בכפר סבא הבהירו: "האצטדיון יהיה מלא בכל מקרה. אנחנו מקווים שיהיה לנו רוב משמעותי ולכן אנחנו רוצים שגם את 600 הכרטיסים שנותרו למכירה יקנו האוהדים שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהד כהן שוער הפועל כפר סבא. קובי אליהו
"מדובר בספורט והכל יכול לקרות". אוהד כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully