וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נפגע מדמאיו, מקורביו: "הוא מנסה לפגוע בו"

1.12.2015 / 9:44

מאמן בני יהודה שמע את הבעלים שלו טוען ש"יוסי לא רצה את בן צעירי בקבוצה", ובסביבתו ציינו: "הוא מנסה למשוך את האש לכיוונו. יוסי רצה שני מגנים. מה לא בסדר בזה?". בהמשך היום תתקיים פגישה בניסיון לחסל את הפרשה

one

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, חש פגוע מהדברים של בעלי הקבוצה, משה דמאיו, אתמול (שני) בראיון לרדיו ללא הפסקה. בראיון דמאיו הציג את גרסתו לסכסוך עם משפחת צעירי, וציין בין השאר: "בן צעירי בבני יהודה אך ורק בזכותי. יוסי אבוקסיס לא רצה אותו, לא בשנה שעברה ולא השנה. אמרתי לו ששחקן שגדל בבני יהודה, אני רוצה אותו. היום הפכו אותי לאיש הרע. יוסי בכלל לא רצה אותו בבני יהודה".

אבוקסיס ששמע את הדברים לא אהב את העובדה שדמאיו הכניס אותו לעניין וחש שהוא מנסה לתקוע תריז בינו לבין השחקן. "מה הקשר בין זה שבתחילת השנה יוסי ביקש שני מגנים שמאליים כדי שתהיה תחרות בכל עמדה, לבין הטענה הזו?", אמר מקורבו. "בן צעירי שחקן הרכב ומה זה רלוונטי למה שקרה עכשיו? דמאיו סתם מנסה לפגוע ביוסי ולמשוך את האש לכיוונו".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
רצה או לא רצה? יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

גם במשפחת צעירי התקוממו לנוכח הדברים שטען דמאיו בראיון, ואמרו: "אנחנו לא חייבים כסף, ולכולם ברור שההיפך הוא הנכון. דמאיו מנסה בכוח לגרור אותנו לתוך הקרנבל הזה, אבל אנחנו לא מתכוונים להיכנס למלחמה הזו. לירוי רוצה את הכסף שלו, ובן רוצה לשחק. למה בן צריך להיפגע מדרישה של אחיו לקבל את מה שמגיע לו?".

בכל מקרה, בהמשך היום תתקיים פגישה בניסיון לסגור את הפרשה הזו באופן סופי ולהגיע להבנות שיחסלו את החובות הכספיים שנטענים וכדי למשוך את התביעה. בשני הצדדים מעריכים כי העובדה כי לא מדובר בסכומי כסף גדולים אמורה להוביל לסיום הפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully