וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי וניימאר מתעקשים: "לסוארס הגיע להיות מועמד לכדור הזהב"

כוכבי ברצלונה טוענים שלחברם להתקפת ברצלונה הגיע להיות לצדם על הפודיום. מסי: "הגיע גם לכריסטיאנו". ראמוס: "שברצלונה תיהנה מההצלחה, מי יודע עד מתי היא תימשך". מתיחות בין חאמס לבניטס

one

ליאונל מסי זכה אתמול (שני) בתואר שחקן העונה בספרד בטקס הרשמי של "לה ליגה" לסיכום עונת 2014/15. הארגנטינאי בן ה-28 גם זכה בתואר החלוץ המצטיין, והקדים בשני הפרסים את כריסטיאנו רונאלדו. חאמס רודריגס מריאל מדריד גבר על אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד ואנדרס אינייסטה מברצלונה והוכתר כקשר המצטיין של הליגה, בעוד סרחיו ראמוס הקדים את ג'רארד פיקה (בארסה) וניקולס אוטמנדי (לשעבר ולנסיה) כשחקן ההגנה המצטיין של עונת 2014/15.

לואיס אנריקה נבחר כמובן למאמן העונה, וקלאודיו בראבו, גם הוא מברצלונה, לשוער המצטיין. ניימאר נבחר לדרום אמריקאי המצטיין (מסי לא היה מועמד) והקדים את לואיס סוארס וחאמס, בעוד קשר ולנסיה סופיאן פגולי הוכתר כאפריקאי המצטיין של העונה. כריסטיאנו רונאלדו התנחם בתואר "שחקן העונה של האוהדים", אך הוא לא נכח בטקס.

שלושת המועמדים הסופיים לכדור הזהב: מסי, רונאלדו וניימאר

כבוד גדול: מונס דאבור הוכתר כחלוץ הטוב ביותר בשוויץ לשנת 2015

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
מפרגן לחברים. סוארס/AP

במהלך הטקס הביע ליאו מסי את אכזבתו מכך שחברו לקבוצה לואיס סוארס לא נכלל בשלישייה האחרונה של המועמדים לתואר "כדור הזהב", כדורגלן השנה בעולם. המועמדים, כזכור, הם מסי, ניימאר ורונאלדו. סוארס, הצלע השלישית במשולש הזהב של ברצלונה, תרם בשנה שעברה 40 מתוך 125 השערים שכבשו השלישייה שהובילה את ברצלונה לטרבל, כשחלק מהשערים של האורוגוואי היו קריטיים במיוחד.

"הייתי רוצה להיות בפודיום של הבלון ד'אור לצד ניי ולואיס", אמר מסי, "הגיע ללואיס, אבל גם לכריסטיאנו. יהיה לנו נחמד בטקס הגאלה". כשקיבל את תואר החלוץ המצטיין אמר מסי ש"אני רוצה להקדיש את התואר הזה לבן שלי תיאגו. כשאני הולך מהבית, הוא תמיד מתעצבן ואומר: 'אתה שוב הולך לגול?'. כן, אני אומר לו, אני הולך לגול! אני אסיר תודה על הפרסים האלה. אחרי העונה שהקבוצה עשתה - מגיעה לנו ההכרה, אולי אפילו יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניימאר, ליאונל מסי (במרכז), לואיס סוארס שחקני ברצלונה עם גביע האלופות. רויטרס
רונאלדו נדחף לתמונה. השלישייה/רויטרס

גם ניימאר הביע את אכזבתו מכך שסוארס לא מועמד לתואר היוקרתי. "להיות אחד מהמועמדים לכדור הזהב יש משמעות אדירה עבורי", אמר הברזילאי, "גם סוארס צריך היה להיות שם, אבל ברור שמסי הוא הפייבוריט, מבחינתי הוא מספר אחת". סוארס עצמו בירך את חבריו בטוויטר וכתב: "ברכות חברים!!! גאה בכם מאוד, אני מאוד שמח".

לואיס סוארס ברצלונה כובש מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
חבר'ה, תיהנו כל עוד אפשר. ראמוס/רויטרס

מנגד, סרחיו ראמוס ניסה לצנן את ההתלהבות של ברצלונה, והזכיר שבכדורגל ההצלחה חולפת מהר. ראמוס ראה את ברצלונה דורסת את ריאל בקלאסיקו ומשלימה שבוע מדהים שבו כבשה 14 שערים בשלושה משחקים, אבל הוא זוכר איך בשנה שעברה ריאל ניצחה 22 משחקים ברציפות וסיימה את העונה בלא כלום.

"בכדורגל השינויים הם עניין של שעות, ובשנה שעברה סיימנו את השנה בצורה מצוינת ובארסה הייתה פחות טובה מאיתנו, ובסיום העונה הם אלה שזכו בטרבל", מזכיר הבלם הספרדי, "עכשיו בארסה בכושר טוב, אז שייהנו מזה, כי אתה אף פעם לא יודע עד מתי זה יימשך. אתה חייב להיות מוכן גם להצלחות וגם לביקורות, כי כמו שאמרתי, בכדורגל הכל משתנה מהר".

עוד בריאל מדריד: "מארקה" הספרדי ממשיך לדווח על מתיחות בין חאמס רודריגס למאמן רפא בניטס, כשכותרת העיתון הבוקר היא "נמאס לו", ובה צוין כי "חאמס לא מרגיש שהוא מקבל ביטחון מהמאמן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully