וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה בעננים: "כיף להיות במקום הראשון, יש פה משהו מיוחד העונה"

1.12.2015 / 7:54

הסגולים חגגו את הניצחון על מכבי תל אביב, עודד ברנדווין: "לא משנה לנו אם זו עונה פחות טובה שלהם, זה לא דבר של מה בכך", ניב ברקוביץ': "בטוח שמעכשיו בכל משחק יהיה אולם מפוצץ, כרגע המטרה היא פלייאוף"

one

שש שנים אחרי שעשתה זאת בפעם האחרונה, גברה אמש (שני) עירוני נהריה על מכבי תל אביב 70:76 ועלתה למקום הראשון בליגת העל אחרי תשעה מחזורים עם מאזן 3:6. האווירה באולם בעין שרה הזכירה את הימים הגדולים של הקבוצה מאמצע שנות ה-2000, והשחקנים של אריק אלפסי הפגינו הרבה אופי כשהתעלו במהלכים גדולים ברגעי ההכרעה. שחקני נהריה חגגו על הפרקט בסיום ויצאו לאחר מכן לארוחת ניצחון בעיר. כעת הם ינסו לשמור על הפסגה, כשבשבוע הבא הם ייצאו למפגש מול נועלת הטבלה מנס ציונה, ולאחר מכן יארחו שלושה משחקים רצופים, מול מכבי ראשון לציון, מכבי חיפה ומכבי אשדוד.

"הייתה פה אוירה מדהימה היום, אין דברים כאלה, הרגישו את המשחק הגדול", אמר עודד ברנדווין שקלע 11 נקודות, כולל שלשה במאני טיים שנתנה לקבוצתו את היתרון סמוך לסיום. "יש להם שחקנים מצוינים עם יכולת אישית מצוינת, אבל שיחקנו כמו גברים ושחקנים נתנו 200 אחוז. נהריה היא קבוצה צנועה ולנצח אותם זה לא דבר של מה בכך עבורנו. לא משנה לנו אם מדובר בעונה יותר טובה או פחות טובה מבחינתם - לנהריה זה ניצחון ענק. אני לא מתלהב יותר מדי, זו ליגה ארוכה ועוד לא סיימנו סיבוב. נחשוב חיובי ונעבוד קשה, נשתדל לאסוף כמה שיותר ניצחונות, בוא נדבר עוד כמה חודשים והלוואי שנגיע הכי גבוה שיש".

שחקני עירוני נהריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"הקהל נתן תצוגה מדהימה ". ניב ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

"תוכנית המשחק שלנו הייתה לא לתת למכבי לברוח לנו ולהשאר צמודים, כי ידענו שבסוף הלחץ יהוה עליהם", אמר ניב ברקוביץ' שאמנם לא קלע אבל ניהל את המשחק בצורה מצוינת. "אישית חזרתי מפציעה ולא התאמנתי שבוע וחצי, כך שהייתי היום יותר בקטע מנהיגתי ושל למסור יותר לחברים. אני שמח שבסוף לקחתי החלטות טובות שעזרו לקבוצה לנצח".

על הטיפוס למקום הראשון אמר ברקוביץ': "אנחנו כרגע במקום הראשון בליגה וזה כיף כי אנחנו עובדים קשה מאוד. הצוות המקצועי בראשות של אריק אלפסי ושי סגלוביץ' מכינים אותנו לכל משחק בצורה הטובה ביותר. הייתה לנו מטרה להשאיר את מכבי מתחת ל-75 נקודות ואני שמח שהצלחנו. יש פה משהו מיוחד, אנחנו קבוצה. כל פעם יש מישהו אחר שמתעלה. שמחתי היום לראות שלא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה ובכל זאת ניצחנו את מכבי תל אביב".

"הקהל נתן תצוגה מדהימה ומילא את האולם", הוסיף ברקוביץ'. "ואני בטוח לאחר הניצחון הזה שזו רק ההתחלה ובכל משחק מעכשיו יהיה אולם מפוצץ כי יש פה קהל נהדר. כרגע המטרה שלנו היא פלייאוף, הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה מאד משחקים. אני מאוד שמח לראות את הקבוצה מחוברת כבר בשלב כזה של העונה ומקווה שנמשיך ביכולת הזאת והביחד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully