וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד נושמת לרווחה: גרונק סובל רק ממתיחה, לא מקרע

30.11.2015 / 23:48

הטייט אנד, שנפצע לקראת סיום משחק ההפסד מול דנבר, לא צפוי לשחק ביום ראשון הקרוב אולם הוא עשוי לחזור כבר לסאנדיי נייט מול יוסטון בעוד שבועיים. בריידי: "לא חושב שאי פעם הייתי כל כך מעוצבן אחרי הפסד"

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס פצוע. AP
ניצל מפציעה חמורה יותר. גרונקובסקי/AP

למרות ההפסד האכזרי לדנבר, שהיה הראשון שלה העונה וקטע את הריצה המושלמת עד כה, בניו אינגלנד עלו הערב (שני) כמה חיוכים רגועים, לאחר שבבדיקת MRI שעבר הטייט אנד רוב גרונקובסקי לא נמצא קרע ברצועות הברך הימנית, אלא רק פגיעה חיצונית.

גרונק נפגע בדקות הסיום של הזמן החוקי בהפסד בהארכה 30:24 מול הברונקוס בחוץ ובלעדיו, ההתקפה של הפטריוטס, שגם כך סובלת משלל חיסורים, לא הצליחה להסתדר. ברגע הנפילה שלו לכר הדשא, נדמה היה שגרונקובסקי, הנשק ההתקפי הבולט של טום בריידי, סובל מפציעה חמורה אולם לאחר מכן הסתבר כי מדובר רק במתיחה. הוא לא צפוי לשחק ביום ראשון הקרוב, במשחק הבית של ניו אינגלנד מול פילדלפיה, אולם עשוי לחזור כבר לסאנדיי נייט שלאחר מכן, ביוסטון.

אגב, בריידי לקח קשה את ההפסד: "זה כואב מאוד. אני לא חושב שאי פעם הייתי מעוצבן כל כך אחרי הפסד. כולנו הרגשנו ככה ואני מקווה שנשתמש במוטיבציה הזו הלאה. בנסיבות של המשחק והסיטואציה שנוצרה, עם יתרון טוב ברבע הרביעי ואז כמה שריקות קריטיות נגדנו והאובדן של גרונק לקראת הסיום, נלחמנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully