וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רודי פרננדס בחוץ לתקופה של בין חודשיים לשלושה

פציעה כרונית בגבו של הפורוורד החמירה בשבועות האחרונים והוא צפוי להיעדר לתקופה ממושכת. הבלאנקוס, שבמצב רע ביורוליג, עלולים לשחק מול פנרבחצ'ה גם בלי טריי תומפקינס. ססארי ניצחה באיטליה

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בין חודשיים לשלושה בחוץ. רודי/רויטרס

ריאל מדריד עוברת עונה רעה מאוד ביורוליג. הבלאנקוס עומדים על מאזן של חמישה הפסדים ושני ניצחונות אחרי שבעה משחקים ונראים רע מאוד כשהם במקום האחרון בבית א' של המפעל. אלופת אירופה קיבלה הערב (שני) עוד בשורות מרות כשהתברר לה שרוד פרננדס צפוי להיעדר בין חודשיים לשלושה ואמור לחזור לפעילות רק אי שם באמצע-סוף פברואר.

מצבו של פרננדס, שסובל מבעיה כרונית בגבו, החמיר בשבועות האחרונים וייתכן כי הוא יזדקק לניתוח על מנת להתאושש. במשחק האחרון ביורוליג, בו הפסידה אלופת אירופה 94:88 לכוכב האדום בלגרד, רודי שיחק 11 דקות בלבד וזרק רק פעם אחת לסל. הפורוורד הוותיק החמיץ את משחק הליגה מול בילבאו ביום ראשון האחרון ויחמיץ כבר את המשחק הקרוב והקשה מול פנרבחצ'ה ביורוליג השבוע. מאותו משחק, צפוי להיעדר גם טריי תומפקינס שסובל מכאבים בפרק כף ידו הימנית.

דינמו ססארי, שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב, רשמה את הניצחון השישי שלה בליגה האיטלקית הערב. ססארי ניצחה 52:77 את קאפו בטאלנד דאורלנדו. ססארי, שעדיין לא ניצחה העונה ביורוליג, נהנתה מ-18 נקודות של מרקיז היינס, כריסטיאן איינגה קלע 17 וקלט 5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully