וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק מאוכזב: "בדרך הזו לא נוכל לנצח אף קבוצה"

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-76:70 של קבוצתו מול עירוני נהריה: "חזרנו להרגלים ישנים, ואם לא נשנה אותם - נסבול. מצפה למשחק שונה בססארי, אנחנו צריכים להיות פיזיים יותר, בטח ביורוליג". אלפסי: "יש אופי בקבוצה"

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
טבק מאוכזב. השחקנים על הספסל/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב קיוותה להגיע למשחק החשוב שמצפה לה במסגרת היורוליג מול ססארי בראש שקט. אך ליריבתה הערב (שני), עירוני נהריה, היו תוכניות אחרות לגמרי. הקבוצה שהדהימה בביתה את הפועל ירושלים הנחילה הפסד גם להצהובים, 70:76, והחזירה אותם לקרקע, רגע לפני המפגש הכה חשוב עבורם מול האיטלקים.

"אם נשחק כמו ששיחקנו נגד נהריה, לא נהיה מסוגלים לנצח", אמר ז'אן טבק. "לא הבאנו מספיק אנרגיה והייתה לנו בעיה בקליעה. בהגנה לא צריכות להיות בעיות כמו שיש לנו. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו פחות טוב. חזרנו להרגלים הישנים. אם לא נשנה את זה, נסבול. אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו כדי להצליח. המטרה שלי היא שנקלע יותר מ-70 נקודות, אני מצפה למשחק שונה מאוד בססארי. אנחנו צריכים להיות פיזיים יותר, בטח ביורוליג. קבוצות כמו מכבי תל אביב, ריאל מדריד ומילאנו תמיד מחפשות שינויים".

"יש לנו אופי בקבוצה, אבל לפני זה, החלום שלי היה לראות אולם מלא", אמר אריק אלפסי המאושר. "אני רואה משחקים מהעבר והאולם היה מלא. יש הרבה מה לראות. אני נהנה לאמן את השחקנים האלה. שמרנו הגנה יוצאת מהכלל. אני לא רוצה לדבר על שיפוט, לדעתי השופטים עשו עבודה טובה. גם אם היינו מפסידים לא הייתי מדבר עליהם. אני מסתכל על השיפור בהתקפה. ובהגנה אמרתי לשחקנים שאם נעצור את מכבי תל אביב על 75 נוכל לנצח. עשינו את זה וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully