וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה את מכבי תל אביב 70:76

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, חזרו הצהובים אחורה כשהפסידו לנהריה, שניצחה גם את הפועל ירושלים בביתה. הוואל בלט עם 18 נקודות. 57:74 למכבי חיפה על עירוני נס ציונה, בני הרצליה גברה 68:71 על מכבי קרית גת

one

עירוני נהריה סיפקה את ה-הפתעה של המחזור התשיעי, כשניצחה את מכבי תל אביב, זאת לאחר שגם גברה על הפועל ירושלים בביתה. מכבי חיפה, אחרי התבוסה ביד אליהו, הביסה בביתה את עירוני נס ציונה שם ערך המאמן עופר ברקוביץ' בכורה על הקווים. בני הרצליה המרשימה ניצחה גם את מכבי קרית גת.

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ערן אסנטי שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רצף הניצחונות נקטע. אמבקווה חופר/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי תל אביב 70:76

עירוני נהריה בשלה. הסנסציה מהצפון, שניצחה גם את הפועל ירושלים בביתה, הדהימה את מכבי תל אביב כשגברה עליה 70:76 וקטעה לה רצף של שלושה ניצחונות רצופים. לצהובים הייתה הזדמנות לקבוע שוויון לקראת סיום המשחק, אך החטאות של טיילור רוצ'סטי (סיים עם ארבע נקודות בלבד) ודווין סמית' מנעו זאת מהם. מכבי תל אביב תנסה להתעשת על חשבונה של ססארי, אותה תפגוש במסגרת היורוליג.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בצורה טובה, עם הגנה חזקה ועלתה ל-3:7, שלוש דקות בתוך הרבע הראשון. המארחת חזרה לעניינים ונשארה בתמונה הרבה בזכות מייקל אומה שקלע עשר נקודות ברבע הראשון, שנגמר ב-20:21 לנהריה.

המארחת הפתיעה את יריבתה במהלך הרבע השני ואף עלתה ליתרון, אך בליץ צהוב החזיר את היתרון לאורחת. 28:32 למכבי תל אביב, שלוש דקות להפסקה. ברנדוויין עם שלשה נהדרת על הבאזר קבע את תוצאת המחצית - 35:37 לצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן עירוני נהריה, קמרון קלארק, מול שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. אדריאן הרבשטיין
הצהובים עשו במכנסיים לקרת הסיום. קלארק מול סמית'/אדריאן הרבשטיין

נהריה העיקשת נלחמת על כל כדור, יריבתה לא מצליחה לברוח. מטווח שלשות של הצהובים לא צלח, המארחת הסבלנית מוליכה 42:45, חמש דקות לסיום הרבע השלישי. פארמר, שרושם משחק טוב, החזיר את קבוצתו לתמונה עם שלשה שקבעה פיגור של שתיים בלבד, 51:49. רוצ'סטי סיים את הרבע עם אייר בול, 52:57 לנהריה בסיום הרבע השלישי.

מהלך טוב של פניני את אופייבו הסתיים בליי אפ של האחרון, 58:60 לנהריה, שמונה דקות לסיום. מתח בנהריה. שתי נקודות מהקו קבעו 65:65, כשנותרו שלוש דקות לסיום המשחק. מי מהשתיים תעמוד בלחץ? התשובה היא עירוני נהריה, שיצאה מהמשחק כשידה על העליונה לאחר החטאות של יריבתה סמוך לסיום. 70:76 לסגולים בסיום, שמנצחים את הצהובים לאחר שגברו גם על הפועל ירושלים במגרשם הביתי.

קלעו לעירוני נהריה: ריצ'רד הוואל 18 נקודות (9 ריבאונדים), קמרון קלארק ומייקל אומה 16 כל אחד, גילברט בראון 12, עודד ברנדוויין 11, אנתוני פישר 2, ערן אסנטי 1.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 19 נקודות (10 ריבאונדים), ג'ורדן פארמר 17, אייק אופייבו 12, בריאן רנדל 8, איתי שגב, גיא פניני וטיילור רוצ'סטי 4 כל אחד, טרבור אמבקוואה 2.

שחקני מכבי חיפה חנן קולמן, גרגורי ורגאס, חנן קולמן. קובי אליהו
חזרו לנצח. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה 57:74

צפו בתקציר המשחק

מכבי חיפה התאוששה ובגדול מהתבוסה למכבי תל אביב במחזור המשחקים הקודם. הירוקים גברו על נס ציונה רגע לפני שיפגשו את הפועל ירושלים במחזור הבא. עופר ברקוביץ' ערך בכורה על הקווים של האורחת. רג'ינלד באקנר הוביל את הירוקים עם 17 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

עירוני נס ציונה פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון 4:8, חמש דקות לסיום הרבע הראשון. הירוקים התעשתו, וחזרו לעניינים. הרבע הראשון נגמר ב-16:16. לרבע השני מכבי חיפה עלתה כמו מלוע של תותח, וסיימה בפיניש נהדר, כדי לקבוע 27:39. ג'ון דיברתולומיאו מוביל עם 11 נקודות.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התאוששו. ורגאס/ברני ארדוב

מכבי חיפה הגדילה את ההפרש ברבע השלישי וירדה ביתרון 40:57. מלבד דיברתולומיאו, גם לרג'ינלד באקנר יש משחק טוב.

הירוקים שומרים על ההפרש והם בדרך לניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים. נס ציונה בדרך להפסד רביעי ברציפות. הדקות האחרונות היו בעיקר גארבג' טיים, בסיומו מכבי חיפה ניצחה 57:74.

קלעו למכבי חיפה: רג'ינלד באקנר 17 נקודות (13 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומיאו 13 (4 חטיפות), עוז בלייזר 11, רנה רוז'ו 9, אלכס צ'וברביץ' 8, חנן קולמן 7, וויל גרייבס 4, יפתח זיו 3, גרגורי ורגאס 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: דיימון סימפסון 15 נקודות (15 ריבאונדים), טל קרלפס 9 נקודות, קמרון ג'ונס, איבן אסקה ויובל נעימי 7 כל אחד, יחזקאל סקוורר ופקואן אדווין 5 כל אחד, איגור נסטרנקו 2.

מאיר טפירו שחקן מכבי קרית גת. יוסי ציפקיס
פוגש את האקסית, טפירו/יוסי ציפקיס

מכבי קרית גת - בני הרצליה 71:68

צפו בתקציר המשחק

אחרי הניצחון הדחוק על הפועל תל אביב במחזור הקודם, הגדילה בני הרצליה את רצף הניצחונות שלה לשניים כשגברה על העולה החדשה. מכבי קרית גת מאידך רשמה הפסד רביעי ברציפות.

בני הרצליה פתחה את המשחק עם ריצת 0:6, אך מכבי קרית גת חזרה מהר לעניינים. 13:12 למארחת, ארבע דקות לסיום הרבע. ריצה נוספת של קרית גת הורידה אותה ביתרון בסיום הרבע - 17:21. שתי נקודות של טאקר קבעו את תוצאת המחצית, 35:39 להרצליאנים.

שחקן בני הרצליה מורן רוט. ברני ארדוב
הרצליה ברחה ברבע השלישי. רוט/ברני ארדוב

בני הרצליה לחצה על דוושת הגז גם ברבע השלישי וברחה ליתרון גדול, 39:55, שלוש דקות לסיום. טאקר ודילייני, עם משחק מעולה, מוליכים את האורחת בבטחה. 48:60 בסיום הרבע השלישי.

מכבי קרית גת הצליחה לצמק את ההפרש ברבע הרביעי, ואף הייתה קרובה לכפות הארכה עם ניסיון זריקה מחוץ לקשת, אך היא נותרה רק עם המחמאות על המאמץ ואילו יריבתה, בני הרצליה, יצאה כשידה על העליונה כשניצחה 68:71.

קלעו לקרית גת: אלאנדו טאקר 26 (9 ריבאונדים), פול דילייני 16, יוני ניר 10, סטו דגלאס 5, נמרוד טישמן 5, מאיר טפירו 4, בן אלטיט 2, דווין אוליבר וג'ייסון לאב שיחקו ולא קלעו.

קלעו להרצליה: ג'יימס סינגלטון 16, סטיבן דניס 14, ג'מאר סמואלס 11 (10 ריבאונדים), מורן רוט 11 (1 מ-8 לשלוש), אבירם זליקוביץ' 8, דני רובין 4, כרם משעור 3, תום מעיין 2, אמאדי אנג'אי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully