וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה ניסה לנער את שחקניו: "כל אחד צריך לעשות חשבון נפש"

30.11.2015 / 12:17

מאמן עירוני קרית שמונה ערך אסיפה קשה בעקבות המצב והבטיח: "יהיו שינויים בינואר". שחקן: "כולם הבינו שאף אחד לא חסין, חייבים לצאת מהמצב הזה". הוגו עשוי לפתוח מול בית"ר

one

בווידאו: תקציר ההפסד של קרית שמונה מול בני סכנין

מאמן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה ערך אתמול (ראשון) אסיפה לשחקנים בה ביקש מהם להתחיל ולקחת אחריות על המצב כדי שהקבוצה תצא מהמשבר בו היא נמצאת. בשיחה אמר חסארמה לשחקנים: "כל אחד צריך לעשות חשבון נפש ולהסתכל על עצמו. כל אחד צריך לראות למה אנחנו במצב הזה. יהיו בינואר שינויים".

"כולם הבינו שאף אחד לא חסין בינואר", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה, בסופו של דבר הליגה צפופה מאוד ומשחק טוב או שניים יכולים להזניק אותך קדימה. אנחנו חייבים להתחיל ולכבוש שוב שערים".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ניסה לנער את השחקנים. חסארמה/סוכנות ג'יני

בקבוצה מקווים ששינוי יתחיל כבר ביום רביעי במשחק החוץ מול הפועל חיפה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו שייערך בעכו. בקרית שמונה רוצים לעלות לשלב החצי גמר ולהגיע עם תוצאה טובה למשחק הגומלין ובעיקר להגיע עם מוראל גבוה יות למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

מי שעשוי לפתוח במשחק מול בית"ר הוא הוגו אזווצ'קו הצעיר שצפוי להיות מושאל בחודש ינואר. בקרית שמונה אמנם כבר קיבלו החלטה עקרונית שהחלוץ הצעיר יושאל, אך הוא עשוי לחזור להרכב לפחות למשחק מול הירושלמים.

בעניין אחר, בקבוצה מקווים מאוד שקהל בית"ר לא יקרא בקריאות גזעניות לעבר המאמן סלאח חסארמה ולעבר אחמד עאבד. עאבד הצהיר כזכור בראיון בוואלה! ספורט שיירד מהמגרש אם יקראו לו שוב בקריאות גזעניות ובקבוצה ישוחחו איתו כדי לנסות ולהרגיעו במצב שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully