וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה רצתה את שלומי אזולאי, אך התאכזבה: "אין מה לפנות למכבי"

30.11.2015 / 11:57

קשר מכבי תל אביב היה השם החם ברשימת הרכש של ראובן עטר לקראת ינואר, אך ההצגה מול בני יהודה הורידה אותו מהפרק. המאמן לשחקנים: "מעודד מהיכולת נגד מכבי חיפה, התוצאות יבואו"

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי נתניה למכבי חיפה

במכבי נתניה לא מחכים לרגע האחרון וכבר עובדים על חיזוק ישראלי לחלון ההעברות של חודש ינואר. המאמן ראובן עטר אמר שלשום בתום ההפסד למכבי חיפה כי יש לא מעט עמדות בהן הוא זקוק לשחקנים מעבר לעמדת החלוץ, שם משוועת נתניה לשחקן שיכבוש שערים.

עטר דיבר על כך שאין לקבוצה אלטרנטיבות בעמדות המגנים מלבד השחקנים הקבועים שמשחקים בעמדות האלה ואכן במועדון מחפשים להתחזק גם בשחקני הגנה, אלא שהשחקן המרכזי אותו קיוו בנתניה להביא בחלון הקרוב כבר לא יבוא.

השם החם בקבוצה היה שלומי אזולאי. הקשר, שנתן אתמול (ראשון) את משחקו הטוב במכבי תל אביב בניצחון על בני יהודה, היה בראש הרשימה של השחקנים אותם רצו בקבוצה כחיזוק לקראת קרבות ההישרדות. בנתניה גם קיוו שלאור היחסים הטובים עם מכבי תל אביב, הם יקבלו עדיפות עליו. כעת, אחרי ההופעה אמש, מבינים בנתניה שהחלון בעניין של אזולאי נסגר ואין שום סיכוי שהוא יגיע. "אין טעם עכשיו לפנות אפילו למכבי", אמרו בנתניה הבוקר בצער.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

במקביל, קבוצת הבוגרים של המועדון ניצחה אתמול 0:3 את קבוצת הנוער במשחק אימון. שלום אדרי, נבו מזרחי ונור ביסאן כבשו את השערים.

ראובן עטר שוחח בקצרה עם השחקנים אחרי אכזבת ההפסד לחיפה ואמר בין היתר: "אם תביאו את הלב שהיה לכם במשחק בחיפה, אני בטוח שהתוצאות גם יביאו. אני יצאתי מעודד מצורת המשחק אפילו שהפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully