וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ייעדר מהדרבי

30.11.2015 / 10:01

הקשר נפצע נגד הפועל רעננה, יעבור בדיקה ועלול להיעדר בחודש הקרוב. צפי להכנסות שיא בדרבי - 1.1 מיליון ש"ח, מעט יותר מהדרבי של העונה שעברה. כ-5,000 אוהדים אדומים צפויים להגיע

one

בווידאו: 2:2 בין הפועל חיפה להפועל רעננה

צרות מקצועיות בהפועל חיפה לקראת הדרבי ביום שני. קשרה של הקבוצה, חנן ממן, יעבור מחר (שלישי) צילום אולטראסואנד לאחר שקיים חשש במועדון שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. ממן הרגיש כאבים בשריר במשחק נגד הפועל רעננה ובקבוצה מקווים שמדובר במתיחה ולא בקרע. בכל מקרה, ממן ייעדר מהדרבי כאשר לאחר הצילום יתברר אם אכן מדובר בקרע, כשבמקרה כזה הקשר ייעדר כחודש מהמגרשים.

בנושא אחר, האם הפועל חיפה תשבור את שיא ההכנסות שלה ממשחק אחד? בקבוצה החלו במכירת הכרטיסים לדרבי אותו יארחו ביום שני הבא באצטדיון העירוני בחיפה ושביעות הרצון גדולה מאוד. כבר בימים הראשונים למכירה ישנה היענות גדולה וההערכה היא שאוהדי מכבי חיפה יקנו כמות גדולה של כרטיסים, במקביל לצפי של בין 4,000 ל-5,000 אוהדים אדומים שיגיעו למשחק.

בעונה שעברה הכניסה הפועל חיפה מיליון שקלים מהדרבי, כשהרווח לקופת המועדון היה קצת פחות מ-400 אלף שקלים. שהשנה מקווים בחיפה שההכנסות יגדלו מעט ויגיעו ל-1.1 מיליון שקלים.

במועדון החליטו להקצות את יציע הכסף וחלק מהיציע המזרחי לאוהדים המקומיים, ואילו אוהדי מכבי חיפה יקבלו את היציעים הצפוניים והדרומיים וכן חלק מהיציע המזרחי. בין מחנות האוהדים תבוצע כמובן הפרדה. כמו כן, כניסה לחניונים תותר רק לאוהדים שירכשו תוי חניה מבעוד מועד במחיר של 35 שקלים כשמחיר הכרטיס למשחק עצמו יעמוד על מחיר אחיד של 50 שקלים.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
הכסף הגדול מגיע. יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully