וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס תומאס צפוי להיות מורחק, אלישי כדיר ייעדר כחודש

30.11.2015 / 9:22

סיכום משחקי יום ראשון: שחקן הפנים של אשדוד ייפגע מתקדים סוואן, פורוורד אילת סובל משבר במסרק כף היד. כריסמס וג'ונסון מועמדים להפועל חולון, בראשון לציון צפויים לחתוך את אוסבי

one

חמישה ניצחונות רצופים היו למכבי אשדוד עד למשחק החוץ בראשון לציון אמש (ראשון) כשהקבוצה של צביקה שרף נוצחה בחוץ 77:75. בסיום המשחק באשדוד באו בטענות לצוות השיפוט לאחר שבחר להרחיק את צ'ארלס תומאס ברבע האחרון לאחר תקרית בה נגח בניצן חנוכי, כשאנשי אשדוד טוענים כי חנוכי התגרה בתומאס, וכמו כן התגרה כמה מהלכים קודם לכן באייזיאה סוואן. בעיר הנמל באו בטענות גם על המהלך האחרון בו לטענתם נעשתה עבירה על דיאנטה גארט בחדירה לסל, אך משרוקית השופטים נדמה.

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר יניב, צפויה להודיע היום כי תומאס יעמוד לדין בעקבות ההרחקה, וזאת לפי תקדים אייזיאה סוואן מהעונה שעברה. כזכור, סוואן, ששיחק אז בראשון לציון, נגח בשלומי הרוש במשחק הראשון בפלייאוף, הועמד לדין, והורחק ממשחק מספר 2. ייתכן מאוד כי סנטר מכבי אשדוד יורחק ממשחק הליגה נגד בני הרצליה. אם לא יועמד לדין, ייקנס אוטומטית ב-12 אלף שקלים.

"עשינו את מה שרצינו במהלך האחרון, הכדור הגיע אליי, רצינו ששון דאוסון ישמור עליי, הגעתי לזריקה טובה והיא לא נכנסה, נלמד מזה", אמר דיאנטה גארט שקלע 32 נקודות במשחק בסיום, "אייזיאה לא קלע את הזריקות שלו היום, המאמן שלי אמר שאשאר אגרסיבי והזריקות יכנסו, וככה זה היה. אשדוד הוא דף בסיפור שלי, ידעתי שזה יהיה פרק טוב בחיים שלי. צביקה אמר לי דברים חיוביים לפני שבאתי, ידעתי מה שהוא ייתן לי".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
אפקט חילופי המאמנים שוב עבד. דן שמיר/יוסי ציפקיס

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הצליחה הפועל חולון לעצור את הרצף השלילי שלה אמש במשחק הבכורה של דן שמיר על הקווים, עם ניצחון ביתי 78:81 על הפועל אילת. בחולון היו מרוצים מהיכולת של לא מעט שחקנים, בעיקר הישראלים אייל שולמן ודודו שמריז וצמד הזרים וויל קלייבורן וג'רמיס סמית', ומקווים למשוך את המומנטום גם למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא. הסגולים-צהובים צפויים להנחית השבוע זר רביעי במקומו של הגארד כריס רייט, כשבין המועמדים נמצאים טריי ג'ונסון, ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, ודיונטה כריסמס, בעל עבר בהפועל עפולה מצד אחד, ובפיניקס סאנס מהצד השני.

"אנחנו רוצים להגיד תודה לאלעד על מה שהוא עשה בשבילנו, הוא היה חלק מזה", סיכם אייל שולמן שקלע 2 נקודות, "רואים שנלחמנו כי איבדנו 20 כדורים על 11 אסיסטים והחטאנו 15 זריקות עונשין, רוח הלחימה ניצחה לנו את המשחק. מה שחשוב זה שניצחנו, לא משנה מי קולע, אחרי שבוע לא פשוט. לקבל את המאמן עם ניצחון זה תמיד טוב. אני בטוח שהיו אנרגיות וכולם רצו אחרי החודש והשבוע האחרון, לעשות שינוי בראש, ולאו דווקא כדורסל, זה היה ניצחון עם לב. יש לנו הרבה עבודה לעשות, יש לנו בשבוע הבא משחק חוץ קשה נגד הפועל תל אביב. דן הביא לנו רוח ואנרגיות אחרי שבוע לא פשוט, הוא בא והרים, זה נורא קשה להשפיע על קבוצה, הוא הכניס את הדברים שהוא רצה למשחק, ניסינו ללכת אחריו ואני בטוח עם הזמן ככל שנהיה יותר זמן ביחד, זה ייראה יותר טוב".

בצד השני של המשחק הדרמטי בחולון הייתה הפועל אילת, שרושמת הפסד ליגה שני והיא מוצאת את עצמה אחרי תשעה מחזורים עם שלושה ניצחונות בלבד. באילת מתוסכלים מההפסד במשחק שסומן כזה שיוציא אותם לדרך חדשה, ובמיוחד לאור העובדה שבשבוע הבא מחכה להם משחק קשה מאוד נגד מכבי תל אביב בחוץ. על הקבוצה נחתה מכה לא קלה במהלך הרבע הראשון כשאלישי כדיר ספג מכה חזקה בידו ולאחר המשחק נחבש וכעת התברר שהוא סובל משבר במסרק כף היד, מה שיגרום לו להיעדר מהמגרשים מעל לחודש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
היד המגובסת של אלישי כדיר. הפייסבוק של אלישי כדיר, צילום מסך
היד של כדיר מגובסת/צילום מסך, הפייסבוק של אלישי כדיר

לפחות ל-24 שעות שבה מכבי ראשון לציון למקום הראשון בטבלה. הכתומים יצאו עם ניצחון ענק על מכבי אשדוד/באר טוביה 75:77, במשחק בו שלטו מההתחלה אך ראו את היריבה שלהם כמעט מבצעת קאמבק סמוך לסיום. שרון דרוקר נהנה מערב מצוין של מארק ליונס שקלע 25 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ומחזרה לכושר של שון דאוסון עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים.

"אני רק רוצה להוביל את הקבוצה שלי לניצחונות, זה לא מאבק של אחד על אחד, אייזיאה ודיאנטה שחקנים מצוינים, אני רק רוצה להוביל את הקבוצה שלי לניצחונות", סיכם ליונס את המלחמה האישית שהייתה לו לפני המשחק עם כוכבי מכבי אשדוד, "ידענו שהם יזרקו הרבה זריקות מבחוץ, ידענו שצ'ארלס תומאס הוא כוח, המפתח היה הריבאונד הגנה, הם ניצחו אותנו 6:21 בריבאונד ברבע השני, המאמן נכנס בנו ואמר שאנחנו חייבים להילחם, אנחנו לא יכולים לבוא ולצפות לנצח".

הכתומים יסיימו את שלב הבתים הראשון ביורופקאפ ביום רביעי כשיארחו את אקדמיק סופיה ויכולים להפסיד עד 13 הפרש מבלי לאבד את המקום הראשון בבית. לאחר המשחק תקיים הקבוצה ישיבת הנהלה בה יוחלט האם להשאיר את הפורוורד רומרו אוסבי שהציג אמש משחק חלש מאוד.

מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
מקום ראשון, הרבה בזכותו. מארק ליונס/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully