וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין קשר לחוזה. עטאא ג'אבר לא משחק בגלל הסטטיסטיקה"

30.11.2015 / 8:54

במכבי חיפה הודפים את הטענות לפיהן פיצוץ המגעים הוביל את הקשר ליציע. אחת הסיבות לכעס: איבוד הכדור מול בית"ר. בינתיים, ניסיון להוביל לפשרה שתמנע עזיבה כשחקן חופשי

one

אחרי הדברים שהשמיעו אתמול שחקני במכבי חיפה בנוגע למעמדו של עטאא ג'אבר, מגיע הצד של מכבי חיפה. כזכור, אתמול טענו שחקנים בקבוצה כי ג'אבר, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, לא מרבה לשחק מאז שהתעוררה מחלוקת בנוגע לחוזה שלו. כך למשל, הם טוענים, הקשר איסמעיל ריאן לא שותף חודש וחצי בין ה-19 לספטמבר ל-28 באוקטובר, אז פתח בהרכב במשחק בקרית שמונה יממה בלבד לאחר שחתם על חוזה חדש.

כמו אז, בחיפה הבהירו גם אתמול כי הסיבות לאי שיתופו של ג'אבר מקצועיות והן בלבד אלה שהובילו לכך שקפטן הנבחרת האולימפית לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים. עם או בלי קשר, למרות הפערים, ישנו ניסיון להוביל לפשרה שתוביל להסכם חדש בין הצדדים. ההערכה היא שאם הקשר לא יחתום על חוזה בקרוב, הוא יושאל לקבוצה אחרת מה שיוביל לסיום דרכו בקבוצה כשחקן חופשי.

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ניסיון להוביל לפשרה . עטאא ג'אבר/יוסי ציפקיס

תזכורת: לפני כחודשיים פרסמנו כי ג'אבר, ששיחק 276 דקות בלבד העונה, היה אמור לחתום על חוזה חדש בקבוצה, אלא שלפני החתימה התעוררה מחלוקת: השחקן, המיוצג על ידי אבי נמני, קיבל את טיוטת החוזה עליה סיכם בעבר (110 אלף דולר), אך היא הייתה מורכבת בין היתר מצבירת נקודות. חיפה ניהלה במקביל מגעים עם איסמעיל ריאן, אלא שהוא חתם על חוזה חדש לשלוש שנים. אלא שלטענת גורמים במועדון, הכעס כלפי ג'אבר גבר לאחר איבוד הכדור שהביע לשער השני נגד בית"ר ירושלים. "כנראה שבכל מקרה היינו מפסידים, אבל הוא נכנס כמחליף ובמקום לעזור לקבוצה הוא ניסה להשחיל כדור בין הרגליים של שחקן בית"ר בתוספת הזמן, איבדנו כדור וספגנו. יכול להיות שרוני כעס על זה", אמרו. "אין קשר לעניין החוזי. אצל רוני שחקן צריך להראות שהוא רוצה לשחק בכל מחיר במכבי חיפה. רוני בעד קידום שחקנים בית ושחקנים צעירים שיהיו השלד של מכבי חיפה ובהם ריאן, חבשי, הירש, גוזלן וג'אבר. שלשום הוא בחר גם בנטע לביא, שחקן נוער שמאמינים בו מאוד. ג'אבר לא משחק בגלל הסטטיסטיקה שלו, הוא עוד ישחק העונה".

לאור פציעת אופיר קריאף, במועדון מקווים שקובי מויאל יחזור בימים הקרובים למגרשים. מויאל עדיין לא התאמן אתמול וספק אם ייכלל בסגל למשחק הקרוב. היום תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רבע גמר גביע הטוטו, 20:30, נתניה) מול מכבי פתח תקוה. מארק ואליינטה צפוי לקבל מחר מנוחה בעקבות רגישות בשריר, בעקבותיה הוחלף במשחק מול נתניה. בחיפה מעריכים שיהיה כשיר לדרבי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully