וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ביקרו את כריסטיאנו רונאלדו: "ניימאר וסוארס טובים ממנו"

העובדה שכבש פנדל נגד אייבר ועלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בספרד לא הרשימה את התקשורת, שהאשימה: "לא היה קיים, סיפק הופעה אימפוטנטית". בניטס: "זה ניצחון קבוצתי"

one

בווידאו: ריאל מנצחת 0:2 את אייבר

ריאל מדריד נמצאת בתקופה לא טובה. הבלאנקוס אמנם רשמו 0:2 על אייבר הקטנה, אך ספגו ביקורות רבות מהתקשורת הספרדית שלא התרשמה, בלשון המעטה, מהניצחון הדחוק.

את מירב הביקורת ספג כריסטיאנו רונאלדו, שאמנם כבש בפנדל ועלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בספרד עם 234 שערים, אך סיפק עוד תצוגה עלובה שממשיכה את היכולת הרעה שלו מהחודש האחרון.

בספרד תקפו את הפורטוגלי: "כריסטיאנו רונאלדו סיפק תצוגה אימפוטנטית, הוא לא היה קיים, הוא מחה נגד כולם, בכה וניסה להטעות את השופט. הכל כדי לנסות ולכפר על היכולת הרעה שלו על המגרש. כל המחוות שלו לעבר חבריו לא היו לעניין. לפחות הוא לא ביים חברות טובה עם בייל כמו שהוא עשה בצ'מפיונס, ההפך, הוא אפילו הפריע לו בכמה מצבים ולא פירגן לו כשהיה צריך. הוא אפילו לא השחקן השני הטוב בעולם היום, ניימאר וסוארס עקפו אותו".

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. AP
דווקא החמיא לרונאלדו . בניטס/AP

למרות הכל, כריסטיאנו רשם עוד ציון דרך עם השער ה-234 בספרד, אותו כבש רק ב-213 משחקים, מה שמהווה ממוצע אדיר. כריסטיאנו אמנם בכושר רע, אך אם ימשיך בכושר הכיבוש הנוכחי שלו, יעבור עוד העונה את תלמו סארה, שכבש 251 שערים בלה ליגה. כדי לעבור את לאו מסי שבמקום הראשון עם 290, הוא יצטרך כמובן להישאר בריאל בעונה הבאה וגם לקוות להאטה משמעותית בקצב של הפרעוש. לאו אגב, כבש את 290 השערים שלו ב-323 משחקים, כך שהפורטוגלי יכול להתנחם בכך שהממוצע שלו עדיף בהרבה.

מאמן ריאל, רפא בניטס התייחס למשחק הנרפה של קבוצתו ואמר: "זה היה ניצחון קבוצתי. התאמנו טוב לאורך כל השבוע ואני מאמין שהצלחנו להתגבר על היכולת הרעה וההפסדים של השבועות האחרונים. אהבתי את רוח הלחימה ואת העובדה שהשחקנים הבינו מה רציתי מהם".

כל כריסטיאנו רונאלדו אמר: "הוא כבש, יצר מצבים ועבד בשביל הקבוצה. אהבתי מאוד את ההופעה שלו".

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. AP
חבר של רונאלדו או לא? בייל/AP

גיאם בלאגה, פרשן בכיר המקורב לרונאלדו, טען: "הוא הגיע לשיא שלו מבחינה גופנית, הוא חייב לאמץ תפקיד חדש בתור חלוץ כדי להיות יותר אפקטיבי עבור הקבוצה שלו. מכאן, הדרך היא רק למטה, הוא דרש יותר מדי מהגוף שלו בשלב מאוד מוקדם בקריירה".

"הוא הלך הרבה מאוד לחדר כושר, גם כשהוא לא היה צריך. יכול להיות שהוא גם הגזים עם המשקולות ושם על עצמו עומס מיותר מאוד. אין לו גוף של כדורגלן ויש לו הרבה כאבים בברכיים. רונאלדו גם משקיע פחות בכדורים נייחים, הוא כבש רק שניים מ-92 השערים האחרונים שלו במצבים נייחים, זה לא מספיק טוב לשחקן ברמתו".

למרות הכל, בלאגה גם החמיא לפורטוגלי: "הוא המבקיע הטוב ביותר בהיסטוריה. בחמשת הליגות הראשונות הוא עדיין אחרי ג'ימי גריבס וגרד מולר, אך עם ההגנות של היום, והעובדה שכולם מכירים כל תנועה שלו, הוא בהחלט טוב יותר מכולם".

שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. AP
שחקני ריאל חוגגים עם מודריץ/AP

עוד באגף החדשות הטובות מבחינת ריאל אפשר לראות את ההתקדמות של לוקה מודריץ'. הקרואטי בישל אתמול לגארת' בייל, אך הסטטיסטיקה מראה עוד נתון מיוחד - מודריץ' מסר אתמול 112 מסירות, שיא אישי שלו העונה.

הממוצע של מודריץ' הוא 71 מסירות במשחק ב-91 אחוזי דיוק, אך הוא התעלה על עצמו מול אייבר. אגב, השחקן היחיד שמוסר באחוזים גבוהים יותר בריאל הוא טוני קרוס. מודריץ' גם חוטף 4.75 כדורים למשחק, הרבה יותר מכל שחקן אחר בריאל. נראה שהוא בהחלט חוזר להיות השחקן לפני הפציעה הקשה, שהשביתה אותו לחלקים גדולים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully