וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני מרגיש מקופח, זה הפסד כואב". דרוקר: "נתנו את המקסימום"

29.11.2015 / 23:09

המאמן שנעצר עם קבוצתו לאחר חמישה ניצחונות רצופים, חושב שהמשחק נגד ראשון לציון סיפק כמה רגעים שנויים במחלוקת, כשמספר עבירות שהגיעו לו לטענתו לא נשרקו. שרון דרוקר: "הייתי חד עם השחקנים במחצית"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי אשדוד למכבי ראשון לציון

ההפסד של מכבי אשדוד/באר טוביה 77:75 למכבי ראשון לציון היה הראשון של הדרומיים לאחר חמישה ניצחונות רצופים. לצד משחק פיזי, המאמנים היו צריכים להתעסק גם בתקרית אלימה בין ניצן חנוכי לצ'ארלס תומאס, כשכל אחד בחר להגן על הצד שלו. במשחק השני שהתקיים, בו ניצחה הפועל חולון את הפועל אילת 78:81, דן שמיר חזר לקווים והודה שהרגיש מוזר, כשמנגד, עודד קטש חושב שקבוצתו הייתה יכולה לנצח למרות יום רע מהשלוש.

צביקה שרף: "הפסד קצת כואב, באנו למשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה, ראינו מה הם עשו נגד מכבי וירושלים. היה משחק שנטה יותר למשחק הגנתי מאשר התקפי, כי הקבוצות סגרו יוצא מן הכלל אחת את השנייה. אני מרגיש שאנחנו קצת מקופחים. אם אני מגיע ל-2 הפרש, כדור אחד שלך ודיאנטה הולך לסל, כשלדעתי נעשה עליו פאול, אז אני מרגיש מקופח. אנחנו לא יכולים להביס את ראשון ב-20 הפרש ולשלוט, אנחנו לא במצב כזה. היא קבוצה מצוינת ומאורגנת, גם אנחנו. הייתי מוכן להיות עם עוד ניצחון ולהיות עם הלחץ. מאמנים רוצים לנצח בכל משחק, כי לחץ של הפסדים מוביל לפיטורים. נלמד את המשחק ונהיה יותר חכמים. נאסוף את הפצועים וההרגשה הלא טובה ונתכונן למשחק נגד הרצליה".

על התקרית המכוערת ברבע האחרון: "לא רק צד אחד אשם במה שקרה עם חנוכי ותומאס, גם הצד השני התגרה. אני אוהב את חנוכי וארצה שחקן כמוהו בכל קבוצה, אבל השופטים אוכלים את הלוקשים האלה". לגבי צ'ארלס תומאס, אם המנהלת תחליט שלא להעמיד אותו לדין, הוא יקבל אוטומטית קנס של 12 אלף ש"ח.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
מרגיש מקופח. שרף/לירון מולדובן

שרון דרוקר: "אני לא רוצה להתייחס לקיפוח, אני שנים בליגה, לא קיבלתי עד היום פאול טכני ואני מתרכז בקבוצה שלי. בסך הכל במחצית דיברנו קצת על יותר קילר אינסטינקט, זה היה חסר לנו בחצי הראשון. הם הלכו לצבע יותר מדי בקלות והובילו עלינו בריבאונד, אז הייתי צריך להשתמש במילים גסות. החבר'ה הבינו את הרמז, שיפרנו את הפרמטר הזה וחזרנו להוביל ולשלוט במשחק. גארט די החזיק אותם במשחק בסלים גדולים. הגענו למאני טיים, ואנשים נתנו את המקסימום. אפילו הזריקה שחסמו את דרל היא זריקה טובה. בסוף שון בא וביקש לשמור על גארט, ואנחנו יודעים שהוא יודע לעשות את זה, אז הוא קיבל אותו בהתקפה האחרונה ועשה עצירה יפה".

על שון דאוסון: "הדרך שלו עד לפה הייתה עם טלטלה וקשיים, אבל די טיפלו בו ככוכב העולה שבדרך ל-NBA, ועכשיו הוא לומד מה זה להיות שחקן עם ציפיות שמתרכזים בו. הוא מאוד חשוב לנו, נותן לנו המון דברים טובים וצריך להרגיע ולכוון את הקבוצה. גם בתקופות שלא הלך לו הוא לא האשים את כולם, הוא לקח את זה על עצמו והמשחק הזה מגיע לו, כי הוא עבד בשבילו מאוד קשה ועזר לנו לנצח משחק חשוב".

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
קיבל מחמאות ממאמנו. דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

דן שמיר: "זו סיטואציה חדשה בשבילי, פעם ראשונה שאני בא לקבוצה באמצע עונה. עשיתי רק אימון אחד, אני לא מכיר את הקבוצה ולנהל ככה משחק זה מוזר ביותר. אני לא חושב על המשחק, אלא על אלעד חסין שיושב עכשיו בבית. עברנו דרך ארוכה ביחד, הוא בנה פה משהו יפה שאולי צריך כמה תיקונים. המשחק הזה היה בלאגן בשבילי ואני אזכור ממנו רק את האנרגיות בהתחלה והמהלכים היפים בהגנה בסיום".

בחולון יחפשו בימים הקרובים להתחזק בגארד-פורוורד. שני השמות הבולטים שהוצעו לקבוצה הם טריי ג'ונסון, ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, ודיונטה כריסמס, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בהפועל עפולה, אך מאז הפך לשחקן בולט באירופה, כולל 31 משחקים במדי פיניקס בעונת 2013/14.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
לא הרגיש נוח במשחק. דן שמיר/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל אילת, עודד קטש: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון בכך שאיפשרנו להם הרבה ריבאונדים בהתקפה. ה-1 מ-19 משלוש לא משקף אותנו ועדיין יכולנו לנצח. חסר לנו רכז שישחרר לחץ וייתן לנו יותר בטחון, הגבוהים עשו עבודה יפה. היו פה כמה שריקות מתסכלות בסוף, ביקשתי מהשופטים ללכת למוניטור דקה לסוף והם לא עשו את זה. אנחנו צריכים מהר מאוד לחזק את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully