וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הסתבכות לאוסף: ג'אליל אוקפור נעצר על נהיגה במהירות מופרזת

הסנטר המבטיח של הסיקסרס ממשיך לככב על המגרש ולעשות צרות מחוצה לו: על פי החשד, הוא נהג במהירות של 173 קמ"ש בכביש עירוני בפילדלפיה. לפני כן היה מעורב בשתי קטטות אלימות

רויטרס

ג'אליל אוקפור פתח את עונתו הראשונה ב-NBA בסערה, אבל בשבועות האחרונים הוא עולה לכותרות שוב ושוב בהקשרים שליליים. ב'פילדלפיה אינקוויירר' דווח היום (ראשון) כי סנטר הסיקסרס נתפס לפני שלושה שבועות כשהוא נוהג במהירות של 173 קמ"ש בכביש עירוני בפילדלפיה, וכי נחקר על ידי המשטרה עוד באותו לילה.

הסיקסרס ניסו להסיט את האש מהסנטר המבטיח בשבועות האחרונים ועשו מאמצים כדי למנוע מבעיות המשמעת הרבות שביצע בתקופה האחרונה לדלוף, אך כעת הדיווחים הולכים ונערמים. למעשה, הדיווח על נהיגה במהירות מופרזת מצטרפת לשני דיווחים נוספים על בעיות משמעת חמורות שביצע.

שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'אליל אוקפור. AP
שלוש עבירות משמעת. אוקפור/AP

בסוף השבוע האחרון אוקפור היה מעורב בתגרה במועדון לילה בבוסטון, אחרי ההפסד של פילי לסלטיקס. התגרה, שאוקפור היה שותף פעיל במיוחד בה, תועדה והודלפה לאתר הרכילות TMZ. למזלו, המותקף בתגרה לא הגיש תלונה רשמית במשטרה, כך שלא נפתחה חקירה נגד הסנטר. כמה ימים אחר כך פורסם כי בחודש אוקטובר האחרון אוקפור היה מעורב בתגרה נוספת במועדון לילה בפילדלפיה, במהלכה אחד המעורבים הצמיד אקדח לרקתו ועזב אותו רק לאחר התערבות מצד אנשים אחרים ששהו במקום.

אוקפור בן ה-19, שנבחר שלישי בדראפט האחרון (שהולך ומסתמן כאחד האיכותיים בשנים האחרונות), פתח את העונה בכושר אישי נהדר ומעמיד ממוצעים של 18 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק, למרות שהמפלות של פילי לא נפסקות והיא עדיין ללא ניצחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בקטטה בה אוקפור היה מעורב בבוסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully