וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת לנהריה ללא אוחיון ואונואקו

29.11.2015 / 18:33

הקבוצה המפתיעה מנהריה תנסה להמשיך להדהים את הליגה כשתארח את הצהובים (21:05, ערוץ 1). בכורה לעופר ברקוביץ' על הקווים בנס ציונה במשחק החוץ בחיפה. קרית גת תארח את בני הרצליה

one

המחזור התשיעי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד המחזור יעמוד המפגש בין השנייה בטבלה ערב המחזור, עירוני נהריה, לראשונה מכבי תל אביב, שמגיעה לפני המשחק החשוב נגד ססארי ביורוליג. מכבי חיפה, אחרי התבוסה ביד אליהו, תארח בביתה את עירוני נס ציונה שם יערוך המאמן עופר ברקוביץ' בכורה על הקווים. מכבי קרית גת, שמחפשת ניצחון שלישי העונה, תקווה לעצור את בני הרצליה המרשימה.

ז'אן טבק מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לצאת מהדיכאון. טבק/ברני ארדוב

עירוני נהריה - מכבי תל אביב (21:05, ערוץ 1)

הסנסציה שעונה לשם עירוני נהריה המשיכה גם בשבוע האחרון בפתיחת העונה המדהימה שלה כשניצחה בחוץ את הפועל חולון ועלתה למאזן מרשים של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. הסגולים, שסומנו בתחילת העונה כמועמדים המובילים לרדת לליגה הלאומית, מציגים בשבועות האחרונים הרבה מאוד אופי, כשבמשחק בחולון ידעו לנצח למרות יכולת לא טובה של שניים מהזרים וההעדרות של הישראלי המוביל שלהם, ניב ברקוביץ'. הגארד הישראלי יחזור לסגל, לאחר שהתגבר על פציעה באצבע. למרות היכולת הנהדרת, והעובדה שמכבי תל אביב לא מאיימת יותר מדי העונה, בנהריה באים כאנדרדוג מובהק, ויקוו להדהים. כ-2,500 צופים צפויים למלא את ההיכל בעין שרה.

"אנחנו מגיעים למשחק אחרי משחקים שהתעלינו ברמה ההגנתית והקבוצתית, ומחר נצטרך גם לשפר את משחק ההתקפה שלנו", אמר אריק אלפסי לקראת ההתמודדות, "אני מקווה שהקהל שלנו בבית ידחוף אותנו ונגיע כמו לכל משחק לתת את המיטב על המגרש".

דווקא אחרי הניצחון הגדול בליגה על מכבי חיפה, שהיה השני ברציפות ושמר עבורם את המקום הראשון בליגה, התפרקה מכבי תל אביב במחצית הראשונה במלאגה, והסיכוי שלה לעלות לשלב הטופ 16 ביורוליג הפך לקשה מאוד. בפני הצהובים עומדת משימה קשה מאוד במשחק החוץ בססארי ביום חמישי, אך לפני כן יצטרכו לגבור על הסגולים של אריק אלפסי בחוץ. ז'אן טבק, במשחק החוץ הראשון שלו בישראל, החליט שלא להלביש את יוגב אוחיון וארינזה אונואקו, כשדגן יבזורי שעבר ניתוח בקרסול ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המנהל המקצועי של עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ'. קובי אליהו
מבחן ראשון. ברקוביץ'/קובי אליהו

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה (19:40, משולב בספורט 5)

אחרי פתיחת עונה טובה למדי, מכבי חיפה ספגה בשבוע שעבר תבוסה ב-40 הפרש ביד אליהו ובקבוצה החלו לשקול שינויים בסגל. הירוקים, שעומדים במאזן חיובי של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, מגלים יכולת התקפית לא מרשימה בשבועות האחרונים עם 64.3 נקודות למשחק בשלושת המחזורים האחרונים, לא מעט בשל העובדה שבסגל קיימים שני זרים שלא תורמים בכלל - אמיר סלסטין שהגיע מקבוצת הבת מיאמי מידנייטס, והסנטר המאכזב רג'י באקנר, שעשוי להיות זה שישלם את המחיר. למרות היכולת הלא טובה לאחרונה, תקווה חיפה לשמור על הבית, כפי שעשתה מתחילת העונה, במשחק הראשון מבין שניים השבוע, כשביום שישי תארח את הפועל ירושלים למשחק השלמה.

"אחרי תבוסה קשה, כל השחקנים ואני יותר ממוכנים לחזור ולשחק את המשחק הקשוח שמאפיין את מכבי חיפה", אמר רנה רוז'ו לקראת המשחק, "יש לנו משחק קשה נגד נס ציונה ואני מקווה לראות את האוהדים שלנו דוחפים אותנו לניצחון".
בשקט שלא מאפיין זעזועים, החליטה השבוע עירוני נס ציונה לסיים את דרכו של נדב זילברשטיין, המאמן בשבע השנים האחרונות, ולמנות במקומו את המנכ"ל עופר ברקוביץ'.

מה שגרם לשינוי אצל הכתומים הוא פתיחת העונה הנוראית עם שני ניצחונות בלבד בששת המחזורים הראשונים, כולל שלושה הפסדים רצופים, מתוכם שניים בבית, והידיעה שאם לא ישנו את דרכם בקרוב יתקשו לצאת מהתחתית. למרות הזעזוע בעמדת המאמן, בנס ציונה ממשיכים לחפש אחר שינויים בסגל השחקנים, כשקמרון ג'ונס צפוי לעזוב בקרוב. טל דן הפצוע ימשיך להעדר. "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה. נביא אקסטרות על מנת לנצח במגרש שטרם ניצחנו בו", אמר עופר ברקוביץ', שחוזר לאמן בליגה אחרי שנתיים וחצי של הפסקה.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
סגל מלא. גורקה/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - בני הרצליה (19:30, משולב בספורט 5)

במכבי קרית גת מתקשים להשתחרר מהתחושה הקשה שמלווה את השחקנים מאז סיום המשחק באשדוד בשבוע שעבר. הקבוצה של נתי כהן סגרה פיגור 7 נקודות בחצי דקה, עלתה ליתרון 4 שניות לסיום, רק כדי להפסיד על הבאזר לקבוצה המקומית. בעולה החדשה ניסו להתעודד ביכולת המשופרת שהציגו השחקנים אחרי חילופי הזרים והגעתו של אלאנדו טאקר, אך יודעים שהם חייבים לשפר את טור הניצחונות כבר במשחק נגד הרצליה. בקבוצה יודעים שכדי לנצח הם יהיו חייבים להוריד את הרצליה מתחת ל-80 נקודות, משימה שעמדו בה פעמיים בלבד מתחילת העונה, במשחקים בהם ניצחו.

אחרי פתיחת העונה החלשה בבני הרצליה החלו להטיל ספק ביכולת שלהם לעמוד במשימה של תחילת העונה - חזרה לפלייאוף העליון, אך רצף של ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, כולל ניצחון גדול על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, סימן את התהליך הטוב שעובר על הקבוצה. במועדון מהשרון ישמחו לקבל לקראת המשחק את הגארד-פורוורד דרו קרופורד שהחלים מפציעה בשריר התאומים ואת הרכז תום מעיין שנפצע בתחילת המשחק נגד האדומים, מה שאומר שלזכותו של מיקי גורקה יעמוד סגל מלא. בהרצליה מקווים להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, אחרי שלושה הפסדים, כשהמפתח הוא בהגנה - כשעד כה ספגה הקבוצה 92 נקודות במשחקי החוץ, לעומת 71.2 נקודות בלבד במשחקי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully