וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זו זכות עבור דייגו קוסטה להיות עדיין בסגל"

הפורטוגלי אמנם השיג תוצאה טובה עם צ'לסי כשסיים בתיקו חוץ עם טוטנהאם, אך ממשיך לדבר על הדברים המינוריים ומרגיע כל מי שמנסה לחפש את הרע: "אין שום בעיות עם קוסטה, הוא בחור חיובי"

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו עם שחקן הקבוצה דייגו קוסטה. GettyImages
טועם שאין בעיות ביניהם. ז'וזה מוריניו ודייגו קוסטה/GettyImages

התיקו המאופס בין טוטנהאם לצ'לסי, שהשאיר את הבלוז במקום ה-15, אולי לא סיפק כל כך עניין מקצועי, ובעקבות זאת, כל הדברים המסביב מקבלים יותר התייחסות. לפני המשחק דייגו קוסטה לא לוקח חלק בחימום עם כולם, ובמהלכו, נצפה משליך את גופיית האימון שלו על ז'וזה מוריניו, במה שמהר מאוד הפך להיות טריגר לדיווחים על כך שהקרע ביניהם גדול משצפו.

"דייגו מקבל פריבילגיה", פתח מוריניו את דבריו בסיום המשחק. "הוא השחקן האחרון שירד לספסל, כששחקנים חשובים אחרים כבר ירדו, כמו ג'ון טרי הקפטן, ססק פברגאס ואדן הזאר. עצם זה שהוא עדיין בסגל זו זכות, אין שום בעיות בינינו. היום הרגשתי שהוא יוכל לעזור ושיחקתי איתו. אני מרוצה מבחירת השחקנים שלי".

המאמן הפורטוגלי התייחס גם לכושר של שחקניו: "אדן יכול היה להשלים 90 דקות, הוא היה מסוכן וכמעט כבש. גם דייגו במצב פיזי טוב. הגישה שלו חיובית והוא בחור חיובי בתוך הקבוצה. ברור שאני לא מצפה משחקן שיושב על הספסל בהתחלה לשמוח".

מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס הארי רדנאפ. GettyImages
היה פועל בצורה נחרצת יותר כלפי דייגו קוסטה. רדנאפ/GettyImages

על המשחק עצמו, היו למוריניו דברים טובים להגיד: "אני יותר ממרוצה על ההופעה שלנו היום. למעשה, זו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה, נגד קבוצה מאוד מסוכנת. השחקנים עשו הכל נכון על מנת להוציא את התכנית ההגנתית לפועל. הגענו למצבים יותר טובים והיינו ראויים אפילו ליותר מנקודה".

למרות הרגיעה שמוריניו מנסה להשיג בעניין, דווקא מאמנים אחרים ושחקני עבר טוענים שהיו פועלים אחרת לגמרי בסיטואציה. הארי רדנאפ, מאמן טוטנהאם לשעבר, אמר שהיו 'כמה עריפות ראשים' אם שחקן שלו לא היה עולה לחימום. סטיב מקמנאמן אמר שקוסטה צריך להישאר מחוץ לסגל אם הוא מביע חוסר עניין, ופול סקולס צידד בהחלטה של מוריניו שלא לפתוח עם החלוץ בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully