וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הזאר לא מתאים להיות מספר 10, סניידר ודקו היו טובים יותר"

מאמן צ'לסי עקץ את הכוכב שלו, שביקש לעבור ולשחק במרכז: "שחקן בעמדה הזו צריך לעשות הרבה דברים, אוסקר שיחק שם נגד מכבי וכבש". וגם: ההבדלים במאמץ שמשקיעים שחקני טוטנהאם וצ'לסי

one

בווידאו: צ'לסי מנצחת את נוריץ'

הלחץ בצ'לסי גדול מאוד לקראת המשחק החשוב מול טוטנהאם בווייט הארט ליין (ראשון, 14:00, ספורט 1). הבלוז תקועים עמוק בתחתית ויפגשו קבוצה ששימו לב, רצה 115 קילומטרים יותר מהם העונה בנתון מדהים.

לפני המשחק, התייחס מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו לכמה נושאים ובתוכם, לתפקיד של אדן הזאר בתוך הקבוצה ולתפקיד אותו הבלגי רוצה למלא - מספר 10.

"יש לנו כמה קונספטים בשביל מספר 10", אמר מוריניו, "אני חושב ששחקן בעמדה הזו צריך לעשות הרבה מאוד דברים, עם ובלי הכדור. בתקופה הראשונה שלי לא שיחקנו עם 10, אלא עם שני מספרי 8. בשיטה של שני קשרים באמצע, אני דורש הרבה מהשחקן בתפקיד הזה".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. ברני ארדוב
עקץ את הכוכב שלו. מוריניו/ברני ארדוב

"אני אוהב שמספר 10 שלי כובש ואני אוהב שהוא נכנס לרחבה. אני אוהב ששחקן בעמדה הזו כובש כמו שאוסקר עשה נגד מכבי תל אביב" אמר מוריניו.

אחרי הדברים הללו, מוריניו הטיל את הפצצה אחרי שנשאל האם הזאר הוא השחקן לתפקיד הזה. "אני חושב שלא", אמר הפורטוגלי והוסיף: "ווסלי סניידר ודקו היו טובים יותר בעמדה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully