וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טרה סימונס חתם, המאזן המדאיג נמשך

29.11.2015 / 10:21

הגארד-פורוורד האמריקאי (33, 1.98), שזכה בעבר באליפות עם הפועל חולון, ינחת בישראל בימים הקרובים. מתן נאור: "התקציב של הפועל תל אביב הוא לא באותו רמה כמו מידת העניין מסביבה"

one

הפועל תל אביב מצרפת זר נוסף לסגל. הגארד-פורוורד האמריקאי טרה סימונס, ששיחק בעבר בישראל בהפועל גליל עליון, הפועל חולון ומכבי תל אביב, חתם בקבוצה וינחת בישראל בימים הקרובים. בקבוצה לא קיבלו עדיין החלטה במקומו של איזה שחקן סימונס יצורף, ורק בהמשך יוחלט מי מהשחקנים יעזוב את המועדון.

סימונס (33, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וושינגטון משנת 2005. את שנתו הראשונה מחוץ למכללות העביר בפאוק סלוניקי, ולאחר ההצלחה חתם בגראן קנאריה הספרדית. הקלע הנהדר לא הסתדר בספרד ואת העונה סיים בגליל עליון של עודד קטש. בעונת 2007/8 עבר הגארד-פורוורד להפועל חולון של מיקי דורסמן והוביל את הקבוצה לאליפות, מה שסידר לו בעונה לאחר מכן חוזה במכבי תל אביב של אפי בירנבוים, אך שם דווקא לא הסתדר. בעונת 2009/10 המשיך בארץ כשהגיע להפועל ירושלים של גיא גודס.

אחרי שעזב את ישראל מצא סימונס בית חדש - נימבורק של מולי קצורין וננו גינזבורג. הוא שיחק בקבוצה החל מעונת 2010/11 למשך שנתיים, עבר לעונה אחת לסמארה הרוסית, וחזר אליה בתחילת עונת 2013/14 לשנתיים נוספות. בעונה שעברה רשם בקבוצה הרוסית 10.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

טרה סימונס שחקן נימבורק. מגד גוזני
לא ברור במקום מי. סימונס/מגד גוזני

העונה הלא טובה שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (שבת) כשהקבוצה של שרון אברהמי הפסידה בבית 81:79 להפועל ירושלים והידרדרה למאזן של שלושה ניצחונות בלבד מתשעה משחקים. האדומים הוליכו פחות מ-3 דקות לסיום ביתרון מבטיח 72:79, אך בשלב הזה לא הצליחו השחקנים של אברהמי לקלוע, וראו את האלופה בורחת עם הניצחון. ההפסד היה ה-16 ברציפות של הפועל תל אביב במשחקים שנגמרים בפחות מ-5 הפרש, והניצחון האחרון הגיע בסוף עונת 2013/14. לפני המשחק פיזרו בקבוצה מלח על ספסל השחקנים כדי לנסות ולהביא לשינוי, אך גם זה לא עזר.

"ברבע הרביעי גם הסלים שעשינו היו מיכולת אישית או מדברים מקריים, לא הצלחנו להיות בשטף. גם הם מבחינה טקטית עשו דברים שהוציאו אותנו מהקצב, למרות שהתכוננו לזה, אני מבואס", סיכם הקפטן מתן נאור, "ירושלים הובילו בטיימינג הנכון, אין לי מה להגיד. מתסכל להפסיד משחק שהובלנו בו כל הזמן, מתסכל להיות במומנטום ולאבד אותו. אין לי משהו יותר מדי חכם לומר. זה קרה גם לפני. נקווה שהמזל יילך איתנו יותר, ושנעזור למזל ללכת איתנו. עם עוד קצת מזל היה אפשר לנצח את זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מתוסכל. נאור/קובי אליהו

על הלחץ שקיים במערכת הוסיף הקפטן: "הפועל תל אביב בבסיס שלה זאת קבוצה שמושכת אש ומעניינת בגלל הקהל קודם כל, ויש סביב הפועל תל אביב לחץ, זה לא רק השנה, זה תמיד ככה ותמיד יהיה ככה. זה לטוב ולרע. זה שיש את הענייין הזה בגלל זה שחקנים רוצים לבוא לפה. עברתי את זה כמה פעמים, למעט השנה הראשונה מאז שעלינו. התקציב של הפועל תל אביב הוא לא באותו רמה כמו העניין, ויש פה עניין של ביצה ותרנגולת, מי יצליח קודם, ההנהלה להשיג את התקציב או אנחנו שנעשה את האקסטרה ונעשה יותר ממה שעשינו עד עכשיו".

הקבוצה תארח בשבוע הבא את הפועל חולון, ולאחר מכן תפגוש בביתה את מכבי תל אביב בשני המחזורים האחרונים של הסיבוב הראשון. הגארד רביב לימונד, ששב לסגל אמש אך לא שיחק, יוכל לחזור לפעילות כבר במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully