וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימור: "אין פה שום משבר, יצאנו מבור וכנראה הגיע לנו לנצח"

29.11.2015 / 9:34

גארד הפועל ירושלים ניסה להסביר את היכולת בניצחון הדחוק על הפועל תל אביב: "מסכים ששיחקנו לא טוב, אין לנו בעיה במשחקי חוץ". ג'נינג: "לא היה משחק יפה לעין". בשלישי: גלאטסראיי מחכה

one

בווידאו: הפועל ירושלים מנצחת את הפועל תל אביב

הפועל ירושלים שיחקה רע מאוד אמש (שבת) מול הפועל תל אביב, אולם התעלות וריצת 0:9 בדקות הסיום העניקו לה 79:81 חשוב בדרייב אין, על אחת היריבות הכי גדולות שלה. הירושלמים עומדים לפני שבוע חשוב ומשחק קריטי ביורוקאפ, כשבקבוצה מודעים היטב שהיכולת שהציגה אמש לא תספיק מול גלאטסראיי ביום שלישי.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת של בר טימור בחודש האחרון, ומרוצים גם מתפקודו בפן החברתי. טימור התייחס למשחק ואמר: "ניצחנו את המשחק - אז כנראה שהגיע לנו. אני מסכים ששיחקנו לא טוב. הפועל תל אביב שיחקה מצוין, אך כך גם אנחנו. יצאנו מבור, שמרנו טוב בסוף המשחק וניצחנו".

מאט ג'נינג שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא יפה לעין". ג'נינג/ברני ארדוב

לשאלה לגבי היכולת הנרפית של הקבוצה, והאם היא במשבר, השיב טימור: "הראש היה פה במאה אחוז, לא דיברנו על אירופה. אנחנו עושים הכנה טובה מאוד, הצוות המקצועי מכין אותנו בליגה ובאירופה לכל משחק. הפועל תל אביב קבוצה מאוד אגרסיבית, הם שיחקו חזק. אין פה שום משבר, עשינו ניצחון חשוב ואני לא חושב שיש לנו בעיה בחוץ, לפעמים זה קורה".

מאט ג'נינג הוסיף: "זה היה משחק קשה ובטח לא היה משחק יפה לעין. לא כל משחק יהיה זוהר, בסופו של דבר נלחמנו, עצרנו אותם בהגנה, והמהלכים הטובים שלנו העניקו לנו ניצחון. הפסדנו כמה משחקים צמודים העונה, וזה חיובי שהצלחנו לנצח משחק שהיה צמוד בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully