וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תצרף לפחות ארבעה שחקנים, עטר: "אני זקוק לזמן"

29.11.2015 / 9:17

אחרי ה-1:0, בנתניה עובדים כדי לגייס 1.5 מיליון שקל, שיאפשרו החתמת חלוץ, קשר אחורי ושני מגינים. המאמן: "מאמין שנישאר בליגה, ראיתי מחויבות". השחקנים משוכנעים: "אלילת המזל בגדה בנו"

one

בווידאו: מכבי נתניה מפסידה למכבי חיפה

במכבי נתניה עובדים על תכנית מסודרת לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. המטרה היא לגייס תקציב של 1.5 מיליון שקל כדי לצרף לפחות ארבעה שחקנים לחלק השני של העונה. הכסף אמור להגיע הן על ידי השתחררות מחוזי שחקנים שלא תורמים כעת לקבוצה והן בעזרת ספונסרים ואנשי עסקים להם יפנו בקרוב כדי לקבל סיוע כספי.

מעבר לחלוץ, מתכוונים בקבוצה לצרף גם מגן ימני, מגן שמאלי וכן קשר אחורי. בעמדת המגן הימני אין מחליף לעומר ורד אחרי שעומר פרץ גמר את הקריירה, בצד השמאלי משחק אמייה טגה בתפקיד אותו כמעט ולא מילא בקריירה ובנתניה גם מציינים שלרומאריו פירס אין מחליף בעמדת הקישור האחורי.

מאמן הקבוצה ראובן עטר דיבר אתמול (שבת) בכנות ובפתיחות בסיום ה-1:0 למכבי חיפה ותיאר את אשר עומד להתרחש בתקופה הקרובה: "יהיו שחרורים בתמורה לשחקנים אחרים ואני מאמין שיש אנשים שאוהבים את המועדון שיעזרו לדורון אוסידון להביא את הכסף כדי לעשות את השינויים".

שחקן מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, מול שחקן מכבי נתניה,  עבד ג'בארין. אדריאן הרבשטיין
קיבל מחמאות. ג'בארין/אדריאן הרבשטיין

עטר הוסיף: "מכבי נתניה זקוקה לחיזוק לא רק בחלק הקדמי, יש לנו עמדות בהגנה בהן אין בכלל מחליפים. אני זקוק לזמן, אני מאוד אוהב את מכבי נתניה ואני מאמין שנישאר בליגה. המצב לא קל, אבל ראיתי הרבה מחויבות. הרגשתי שיש שינוי בקבוצה וזה מעודד לקראת ההמשך. פתרנו הרבה דברים ואני בטוח שבהמשך גם יגיעו הנקודות".

השחקנים היו מאוד מאוכזבים נוכח השער של יוסי בניון שמנע מהם נקודת חוץ יקרה. "היתה אכזבה גדולה, אבל לא התפרקנו בחדר ההלבשה", תיאר אחד השחקנים. "הרגשנו כבר את הנקודה בידיים, אבל שוב בגדה בנו אלילת המזל. ולמרות זאת, התחושה בחדר ההלבשה הייתה שאנחנו הכנסנו את המועדון לבוץ, אבל אנחנו גם נוציא אותו מהבוץ".

מי שזכו למלים חמות מהצוות היו הצעירים יאיר זיו ועבד ג'בארין שהוסיפו הרבה התלהבות והקרבה במשחקם הראשון. גם ירין חסן ואנדריי מישנקו זכו למלים טובות. היו"ר דורון אוסידון מתכוון לשוחח השבוע עם השחקנים ולחזק אותם דווקא ברגעים האלה כשבשבוע הבא מחכה המפגש מול הפועל עכו בקרב תחתית קריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully