וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "יכולנו להפסיד גם ככה, אבל קל לשרוק נגד כפר סבא"

29.11.2015 / 8:18

הירוקים התאכזבו מטעויות השיפוט בתבוסה בבאר שבע: "כדור העונשין שנפסק לחובתנו לא היה במקום, וכמובן שהשער של ברדה שהיה בנבדל", אבל הודו: "הפערים גדולים מדי בכל הפרמטרים".

one

תחושות מעורבות בהפועל כפר סבא אחרי ההפסד אמש (שבת) להפועל באר שבע (3:0). מצד אחד דיברו בקבוצה על הטעויות של צוות השיפוט שקיפחו את הקבוצה בתוצאה. מצד שני, העידו שחקנים כי לא היו להם ציפיות גדולות מדי מהמשחק. "אצטדיון טרנר זה משחק החוץ הכי קשה בליגה", העיד אחד משחקני הקבוצה בסיום המשחק. "רק מי שמגיע לשחק כאן מבין את העוצמות על הדשא. באנו למשחק עם אמונה שאפשר לעשות משהו, אבל הפערים גדולים מדי בכל הפרמטרים".

מגן הקבוצה אורי שטרית נשמע דווקא מאוכזב: "גם כדור העונשין שנפסק לחובתנו סמוך להפסקה לא היה במקום וכמובן השער של אליניב ברדה שהיה בנבדל. יכולנו להפסיד גם ככה, אבל לצערי קל לשרוק נגד הפועל כפר סבא, זו האמת". בכפר סבא הוציאו כבר בשבוע שעבר את כל הכרטיסים למכירה לקראת המשחק בשבת הבאה מול מכבי תל אביב. עדיין נותרו כרטיסים למכירה לשני מחנות האוהדים, אבל במועדון הבהירו כי הקופות לא ייפתחו בשבת כך שכל האוהדים צריכים להצטייד בכרטיס במהלך השבוע.

שחקן הפועל באר שבע, בן תורג'מן, מול שחקן הפועל כפר סבא, טל בנש. ברני ארדוב
רק מי שמגיע לשחק כאן מבין את העוצמות על הדשא"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully