וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אלוף חדש: טייסון פיורי ניצח את ולדימיר קליצ'קו במשקל כבד

מהפך: הבריטי הענק (2.06) הנחיל לאוקראיני הפסד ראשון זה 11 שנה, התחיל לשיר בזירה והבטיח: "אהיה האלוף הכי כריזמתי מאז מוחמד עלי". קליצ'קו, שהיה קרוב לשיא של ג'ו לואיס, הבטיח: "יהיה קרב חוזר"

טייסון פיורי מתאגרף בריטי. AP
בכה בזירה. פיורי/AP

טייסון פיורי הדהים הלילה (בין שבת לראשון) את עולם האיגרוף, כשגבר בנקודות על ולדימיר קליצ'קו ולקח ממנו את ארבע חגורות האליפות השונות במשקל כבד. פיורי הפך לבריטי הראשון שזוכה בתואר במשקל כבד מאז 2011, בעוד קליצ'קו הפסיד לראשונה מאז 2004 ואחרי 22 הגנות מוצלחות רצופות על התואר (השיא שייך לג'ו לואיס, 25 הגנות מוצלחות, בשנות ה-40').

פיורו, הבלתי מנוצח, שיפר את מאזנו ל-0:25, וכעת מחזיק בתארי ה-WBA, WBO, IBF ו-IBO. הוא שלט לאורך כל הקרב מול האוקראיני בן ה-39, והנחיל לקליצ'קו הפסד ראשון זה 11 שנה. קליצ'קו כמובן כבר דרש קרב חוזר. "הוא היה אלוף נהדר, אבל לכל לוחם יש את היום שלו", אמר פיורי, אחרי הניצחון לעיני 50 אלף צופים באולם אספריט בדיסלדורף.

ולדימיר קליצ?קו מול טייסון פיורי. AP
קליצ'קו נותר המום. פיורי/AP

"הלילה זו התחלה של עידן חדש", אמר פיורי החסון, לפני ששר בזירה שיר של אירוסמית' אותו הקדיש לאשתו, "אני אהיה האלוף הכי כריזמטי מאז מוחמד עלי". פיורי, שהשיל ממשקלו 35 ק"ג בחמשת החודשים האחרונים, לא הצליח להסתיר את הדמעות שלו כשאמר ש"עבדתי חצי שנה בחדר כושר בשביל הרגע הזה, זה חלום שהתגשם".

הקרב, שנדחה בעבר בגלל פציעה של קליצ'קו, כמעט ששוב לא התקיים, לאחר שהצוות של פיורי התלונן על הזירה, שלטענתם מגבילה את התנועה שלו. אחרי שנעשו ההתאמות, פיורי אכן הצליח להתנועע בצורה קלילה, יחסית ל-206 הסנטימטרים שלו, כשקליצ'קו נראה מתקשה מול יריב שגבוה ממנו. האוקראיני, שידע שהוא בפיגור, ניסה לתת הכל בסיבוב האחרון, אבל זה היה מאוחר מדי, והוא הפסיד בפה אחד בהחלטת שופטים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"טייסון בהחלט לחץ על הדוושה", אמר קליצ'קו בסיום על יריבו בן ה-27, "לא הייתי זריז מספיק, והתקשיתי להתמודד עם ידיו הארוכות. ידעתי שאני בפיגור וניסיתי לשלוח מהלומות ככל יכולתי, זה לא עבד. הגעתי מוכן, אבל הוא היה מהיר יחסית לגובה שלו". קליצ'קו, שמאזנו כעת עומד על 64 ניצונות ו-4 הפסדים, דרש קרב חוזר ואמר ש"יהיה עוד קרב. מוקדם עוד לתת פרטים, אבל ללא ספק יהיה קרב חוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully