וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ הציע למהראן לאלה חוזה לשנתיים נוספות

29.11.2015 / 9:07

הבעלים מעוניין לראות את החלוץ הוותיק מסיים את הקריירה במועדון. בחיפה מחמיאים: לאלה כבר לא מפתיע אותנו". מעמדו של בנין יציב, אך הרעיון לצרף את איווניר עדיין לא ירד מהפרק

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 של הפועל חיפה ולאלה

יואב כץ הציע למהראן לאלה חוזה לשנתיים נוספות, מתוך מטרה שזה יסיים את הקריירה בהפועל חיפה. החלוץ, שכמו בעונה שעברה הפך למוציא לפועל העיקרי של המועדון, יסיים את חוזהו בעונה הקרובה, ובצל הרצון של הפועל תל אביב להשיבו למועדון בקיץ החולף, יעשו בהפועל חיפה מאמצים להשאירו.

לאלה זכה למחמאות גדולות על הצמד שכבש ב-2:2 מול הפועל רעננה ביום שבת. "זה לא מפתיע אותנו", אמר אחד משחקני חיפה. "כבר בשנה שעברה הוא הציל אותנו. אנחנו יודעים שהוא יביא את התפוקה שלו, אבל צריכים להיות מרוכזים הרבה יותר בקישור ובהגנה".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
ממשיך מאיפה שהפסיק בעונה שעברה. לאלה/מגד גוזני

אחרי שגם בשבוע שעבר נמשכו הדיבורים על מעמדו של טל בנין והרצון של כץ למנות את מוטי איווניר למנהל מקצועי, במועדון מבהירים שמעמדו של המאמן יציב נכון לרגע זה. עם זאת, בסביבתו של הבעלים טוענים שרעיון מינויו של איווניר כמנהל מקצועי עדיין לא ירד מהפרק.

"לפעמים, דווקא כשאין לך מה להפסיד, אתה מציג את הכדורגל הכי טוב שלך", אמר כץ. "לא ראיתי את המשחק אבל לפי העדכונים שיחקנו טוב יותר מהשבועות האחרונים. אחוזי ההצלחה שלנו עדיין לא טובים ונצטרך להשתפר". לגבי מעמדו של המאמן אמר כץ: "טל בנין נשאר המאמן".

חיים מגרלשווילי סיכם: "התחלנו לשחק רק ב-2:0 וזה חבל, כי אם היינו מתחילים ככה היינו מנצחים. אני מקווה שנלמד מהמחצית הראשונה והמחצית השנייה הטובה ונלך ונתקדם. בפגור שני שערים לא היה מה להפסיד וכל אחד בא כדי לחזור". לקראת הדרבי אמר המגן: "דרבי זה חשוב לכולם. מכבי מצוינים, אבל נבוא כדי להשיג נקודות". על הדיבורים סביב מעמדו של המאמן אמר מגרלשווילי: "אני לא מתעסק בזה, אני בא להתאמן ולשחק וזה מה שחשוב מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully