וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה בהפועל רעננה: "המשחק ברח לנו בין הידיים"

29.11.2015 / 7:41

שניר שוקר, שכבש את שער היתרון נגד הפועל חיפה, הודה: "הלכנו קצת אחורה והסתפקנו ב-0:2. הם חזרו משער מקרי". לשאלה מתי רעננה תנצח סוף סוף בבית, הוא השיב: "כשיהיה לנו בית"

one

בווידאו: 2:2 נהדר בין הפועל רעננה להפועל חיפה

תחושה חמוצה הייתה אתמול (שבת) בהפועל רעננה אחרי ששוב הקבוצה פספסה הזדמנות להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה, משהו שלא עשתה הקבוצה מאז מרץ 2015. שניר שוקר (30) ורנה מיחליץ' (38) העלו את הקבוצה מהשרון ליתרון 0:2 על הפועל חיפה, אבל מהראן לאלה איזן (60, 73). עדי נמני, שאמור היה לפתוח בהרכב, סבל מווירוס ולכן הוחלף לפני תחילת המשחק בגיא ליפקה.

שניר שוקר, שכאמור היה אחראי לשער הראשון וזכה לקבל את הקרדיט מחיים סילבס אחרי שגם בשבוע שעבר פתח נגד מכבי נתניה, אמר בסיום: "המשחק ברח לנו. הוא היה בידיים שלנו בדרך לשלוש נקודות, והפסדנו את שתי הנקודות האלה. זה קרה כי הלכנו קצת אחורה, הסתפקנו בתוצאה הזו וזה לא הספיק. הם לחצו עלינו, זרקו כדורים לתוך הרחבה, היה שער מקרי, אבל זה קורה בכדורגל. ה-0:2 המהיר הביא לנו הרבה ביטחון, אבל הדברים השתנו בהמשך".

לקראת המשחק הבא נגד בני יהודה, אמר הקשר: "ננסה להביא מולם את מה שאנחנו עושים כל הזמן: נצטרך לבוא עם נשמה, יצירתיות ועבודה קשה בתקווה שזה יעזור לנו". לשאלה מתי רעננה תשיג ניצחון ביתי, הגיב שוקר בנימה מבודחת: "נתחיל לנצח בבית כשיהיה לנו בית", אך הוסיף: "אני מאמין שננצח עוד המון משחקים".

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה חוגג. מגד גוזני
כבר ראה את הניצחון בידיים. שוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully