וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "ההנהלה עשתה צעד גדול כשלא פיטרה את אלי כהן"

29.11.2015 / 7:22

שחקנים בקבוצה היו מרוצים אחרי ה-0:2 על קרית שמונה בחוץ: "אנחנו צריכים שקט סביבנו ונוציא הרבה העונה". איציק כהן: "מרגיש בבית במועדון". פביאנו אלבס מרשים באימונים

one

בבני סכנין נשמו לרווחה לאחר הניצחון אמש (שבת) 0:2 על עירוני קרית שמונה ששחרר הרבה מאוד לחץ. אלי כהן ששמע כל השבוע דיבורים על מעמדו המעורער, הוליך את הקבוצה לניצחון במגרש לא קל ולמקום השישי ושחקן בקבוצה אמר: "ההנהלה עשתה מהלך גדול שלא פיטרה את אלי. גם רן קדוש וגם איציק כהן נראו טוב. גם חאלד חאליילה וז'אורז'יניו היו מצוינים. אנחנו צריכים שקט סביבנו ונצליח להוציא הרבה העונה".

כ-50 אוהדים של הקבוצה הגיעו אתמול למשחק ומחו נגד המאמן. הם לא נכנסו למשחק ונותרו מחוץ לאצטדיון, ולמרות הניצחון המשיכו בטענות נגד המאמן גם בסיום. למרות זאת, נראה שמעמדו של כהן התייצב ועכשיו במועדון מקווים לתקופה קצת יותר שקטה.

"כיף לחזור ולנצח. אין ספק שבתקשורת הצטייר שהיה שבוע לחוץ", אמר הבלם איציק כהן, שחזר בשבוע שעבר אחרי שלא פתח את העונה בקבוצה, "התוצאות שעשינו עד היום לא משקפות את מה שאנחנו מסוגלים. המשחק מול קרית שמונה היה טוב, עשינו משחק הקרבה וידענו לקחת את הנקודות".

על החזרה שלו אמר כהן: "מבחוץ זה נראה מפתיע שחזרתי ישר להרכב, אבל השתדלתי לשמור על כושר בכל התקופה שלא שיחקתי. מגיעות רק מילים טובות לאנשי עירוני נשר שנתנו לי להתאמן איתם. מהאימון הראשון הרגשתי שאני נמצא בבית. ההשתלבות המחודשת הייתה מהירה בגלל ההיכרות המוקדמת ואני שמח מאוד לשחק בסכנין. יש כאן קבוצה שמסוגלת להגיע לפלייאוף העליון".

פביאנו אלבס הברזילאי, שנבחן בקבוצה, מרשים מאוד והנטייה היא להחתימו בשבועות הקרובים.

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין עם אברהם פאס. סוכנות ג'יני
במועדון מקווים לקצת שקט. סכנין/סוכנות ג'יני

לפני משחק הבוגרים שגם בו נערך טקס נגד הגזענות, בסכנין ערכו טקס באצטדיון בבאקה אל גרבייה בין קבוצות הנוער של בני סכנין ובני יהודה. לפני תחילת המשחק ערכו בעלי המועדונים, מוחמד אבו יונס מבני סכנין ומשה דמאיו מבני יהודה, בהשתתפות חן אלטשולר וקלמן שחם מבית ההשקעות אלטשולר שחם, טקס לציון אחווה בין המועדונים עם הסיסמא: "כן לספורט ולא לאלימות".

במהלך הטקס הקפטנים לשעבר של שני המועדונים עבאס סואן מבני סכנין וכפיר אדרי מבני יהודה נשאו דברים לקידום ערכים בספורט ולאחווה בין המועדונים עם הסיסמא "כן לספורט ולא לאלימות".

אלטשולר שחם שיפצו בעבר חדרי לימוד למחלקות הנוער של בני סכנין וכנותני חסות של בני יהודה עובדי החברה עוזרים לשחקני הנוער בלימודיהם לאורך השנה ולכן הוזמנו למשחק הראשון בין המועדונים העונה לקידום הערכים בספורט בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully