וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני אשם במצב של הקבוצה. לא בניתי אותה נכון"

29.11.2015 / 7:14

עירוני קרית שמונה רשמה משחק חמישי רצוף ללא ניצחון, הבעלים מגבה את חסארמה אך מבין שצריך לבצע שינויים בסגל. חלוץ זר ושחר הירש על הפרק. חלק מהשחקנים העבירו ביקורת על המאמן

one

דאגה בעירוני קרית שמונה מהיכולת בתקופה האחרונה ומסגל השחקנים הנוכחי. הבעלים איזי שרצקי מתכוון לבצע שינויים ולבצע רכש בחלון ההעברות של חודש ינואר, כשהתכנון הוא להחתים שניים-שלושה שחקנים - שניים התקפיים וקשר נוסף. בקבוצה מחכים לחלוץ הניגרי, אוסטין אמוטו, אותו שרצקי רוצה מאוד, אך הוא צפוי להגיע קודם להתרשמות כשגם שחר הירש על הפרק. בעירוני שקרית שמונה מקווים שמכבי חיפה תשחררו, כשאחת האופציות שעלו היא לבצע עסקת חילפין כשחן דילמוני יעשה את הדרך ההפוכה.

הבעלים נכנס לחדר ההלבשה לאחר ה-2:0 לבני סכנין ואמר: "אין מה לעשות, אנחנו בתקופה לא טובה. כלום לא הולך. רק ביחד נצא מהמצב שבו אנחנו נמצאים". השחקנים שוחחו ביניהם על כך שהבינו את הרמז של שרצקי, על כך שהוא מעדיף כי הם אלו שיוציאו את הקבוצה מהבוץ לפני שיגיע חודש ינואר, וכי התקופה האחרונה תהווה סוג של מבחן עבור חלק מהם.

הבעלים לא חסך בביקורת על השחקנים וכן ביקר את החלטותיו שלו, כשדווקא המאמן סלאח חסארמה זוכה לגיבוי מלא ולחיזוקים. "אני אשם במצב", אמר שרצקי. "סלאח לא אשם כלל. לא בניתי את הקבוצה נכון, אני שחררתי שחקנים. נגד בני סכנין בכלל לא שיחקנו טוב, ונראה מה נעשה כשיגיע ינואר. יש עוד זמן בכל מקרה. הייתה קבוצה עם שלד שרץ זמן רב ביחד, אבל עכשיו הוא נעלם זאת אחרי שאדריאן רוצ'ט ושיר צדק עזבו. נצטרך לבנות הכול מההתחלה".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
זוכה לגיבוי מלא. חסארמה/סוכנות ג'יני

למרות הגיבוי שהעניק שרצקי למאמנו, חלק מהשחקנים העבירו ביקורת על חסארמה: "חלק מהשחקנים מחוברים אליו חלק פחות. כולם יודעים שהמעמד שלו טוב ורוצים להתחבר אליו, אבל יש דברים שחלק לא אוהבים". "סלאח הוא בטח לא הבעיה", הגן שחקן אחר על המאמן. "אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים ולהיות טובים הרבה יותר. אנחנו פשוט לא משחקים כדורגל".

"אין אשמים", אמר גיא חיימוב. "כולנו כקבוצה לא נראים טוב. זו תקופה פחות טובה שלנו, נראינו לא טוב, היינו מאוד נרפים ונעשה חושבים עם עצמנו. למזלנו יום רביעי יש לנו משחק בגביע הטוטו אז נוכל לעשות שם את הסוויץ' ולצאת לדרך חדשה. זה מצב לא נעים ובחדר ההלבשה היינו כולם מבואסים מהמצב. נעשה הכול כדי להישאר ביחד ולתקן את זה. אנחנו צריכים לחזור להיות רעים, לא לוותר עם שום כדור, לרצות יותר ולרוץ יותר מכל קבוצה ואלו הדברים שמביאים לנו נקודות. יש תחושות מאוד קשות אצלנו השחקנים, אנחנו מבואסים שהדברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully