וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כשבאתי לפה, אמרו שהפועל ירושלים זה בית קברות למאמנים"

28.11.2015 / 22:47

מאמן הפועל ירושלים התייחס לשאלות על מעמדו בקבוצה לאור חוסר ההצלחה באירופה, על הניצחון מול הפועל תל אביב: "התגעגעתי מאוד לליאור אליהו". שרון אברהמי: "היינו תקועים בסוף, וזה מאכזב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים פיגרה לאורך רוב המשחק, למעשה כמעט לאורך כולו, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח הערב (שבת) 79:81 את הפועל תל אביב בחוץ, במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. זה קרה אחרי ריצת 0:9 של האלופה בסיום המשחק. גם דני פרנקו יודע שהיכולת שירושלים הציגה היום לא תספיק מול גלאטסראיי ביורוקאפ ביום שלישי.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
בסוף יצאו עם הניצחון. פרנקו/קובי אליהו

מאמן ירושלים פרנקו אמר בסיום: "התגעגעתי לליאור אליהו. אנחנו המון זמן עם הרכב אחר וקבוצה אחרת, קשה להתקדם ככה כקבוצה. יש לנו קבוצה טובה, אבל לא מעט חסרונות, לצד לא מעט יתרונות. יש לנו התחלת עונה לא יציבה, אנחנו לא מוצאים את הסגל שלנו. ליאור ויותם הם שני שחקנים שהיו עוגן מרכזי באליפות של הפועל ירושלים, ויותם היה בעונה שעברה כמו זר פה, אנחנו צריכים להמציא את עצמנו מחדש. מקבוצה קצרה של שבעה שחקנים נהיינו קבוצה של תשעה שחקנים וזה אף פעם לא יכול להיות תירוץ. זו העבודה שלנו.

"אני מאמין בליאור, גם בעונה שעברה, ואני יודע מה הערך המוסף שהוא ויותם נותנים לקבוצה הזאת. הרגשתי בנוח ללכת איתו בסוף. מה שניצח לנו את המחצית השנייה זה לא האתלטיות העדיפה שלנו, ומה שקרה פה היום בריבאונד זה דבר שאסור שיקרה בשום פנים ואופן. אני שמח שעם מחדל כזה בנקודות מריבאונד התקפה, ידענו להשאיר את הראש למעלה ולהלחם. ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו. הקבוצה הזאת עובדת קשה ורוצה להצליח, ובסופו של יום, בכל מקום יש את האמוציות והלחצים שלו, אבל אנחנו קבוצה עם גאווה שניצחה לנו את המשחק. בסוף היינו צריכים להתחדד בהגנה ועשינו עבודה יוצאת מן הכלל.

עד עכשיו הפסדנו בליגה משחק אחד שלא היינו צריכים להפסיד, זה קורה וקרה. עם כל זה שאנחנו במצב הזה אנחנו לא יכולים לתת לקבוצות לעוף עלינו באוויר, זה רק עניין של עירנות. את הנקודות שלקחנו פה היום, במשחק ביום שלישי לא לקחנו. אנחנו צריכים לעשות את ה-40 דקות האלה כמו שאנחנו יכולים. במחצית, הדבר היחיד שאמרתי הוא שאני לא יכול לעזור להם במה שקרה בחצי הראשון. אני מנסה כל הזמן לחשוב מה אפשר לעשות. לא באמת התכוננו למשחק הזה. והקטע הראשון שהראינו בוידאו היום זה היה הריבאונד התקפה של הפועל תל אביב.

"כשבאתי לפה בשנה שעברה זה היה מקום עם שם של בית קברות למאמנים, ועכשיו אומרים שאני עובד במקום הרבה יותר טוב. אבל מבית יש לי כל מה שמאמן כדורסל צריך כדי לעבוד בשקט. בהפועל ירושלים דצמבר תמיד יהיה חודש קשה, כי נגמר הסיבוב הראשון באירופה, ואם אתה לא עובר אותו, אז צריך לדעת לעבור אותו. תמיד יש טעויות, מי שלא עושה, לא טועה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עוד הפסד מתסכל. אברהמי/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי אמר: "הובלנו 3 דקות לסוף, המשחק היה בשליטתנו, לא תמיד צריך לקחת פסק זמן. אפשר לספר הרבה סיפורים, בסוף עשינו 13 מ-22 מהקו, ברבע האחרון החטאנו 4 זריקות עונשין רצוף, החטאנו 2 או 3 זריקות פנויות בסוף, אם היינו קולעים את הזריקות האלה היינו מנצחים. 38 דקות שיחקנו מצוין, 2 דקות האחרונות הכדורים לא נכנסו, היינו תקועים וזה מאכזב מאוד.

"מבחינה הגנתית עצרנו אותם, הייתה לנו התלבטות אם להוסיף ב-2 דקות האחרונות עוד מוביל כדור. להוסיף שחקן בדקות האחרונות זה הימור, בדיעבד יכול להיות שזה היה טעות. נושא ההפסדים הצמודים הוא סטטיסטית נכון, אבל רק מתן ותמיר היו פה גם בעונה שעברה, אנחנו חייבים לדעת לנצח את המשחקים האלה. אנחנו לא מרגישים פה שום לחץ, נותנים לנו את כל מה שאנחנו צריכים, באנו מול קבוצה מצוינת, בגלל זה זה כל כך מאכזב שגנבו אותנו בדקות האחרונות.

"אני לא מהבכיינים שאדבר על רביב לימונד, הוא חלק גדול מאוד בחוק הרוסי. המשחק הולך הרבה יותר לטיילור, אני מקווה שכשרביב יחזור אז העומס מטיילור יירד. סטטיסטית אנחנו למטה עכשיו. אין לי ספק שבסגל הזה, כשרביב חוזר, אנחנו צרייכם לנצח משחקים. חולון בשבוע הבא זה משחק חובה, אחרי זה יש מכבי ויתחיל הסיבוב השני. אני מקווה שנתפוס מומנטום נתפס למעלה ונבטיח את המקום בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully