וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מקווה להישאר בפסגה", נעים: "אי אפשר להשוות בין הקבוצות"

למרות ה-0:3 על הפועל כפר סבא, מאמן הפועל באר שבע יודע: "לא היה קל, אנחנו בודקים לגבי חיזוק בינואר". מאמן המפסידה: "אנחנו אנדרדוג בכל משחק". ראדי: "כולם יודעים לאן אנחנו מכוונים"

one
שחקני הפועל באר שבע, אליניב ברדה, שיר צדק. ברני ארדוב
בדרך לפסגה. ברדה וצדק חוגגים/ברני ארדוב

הפועל באר שבע חזרה היום (שבת) לפסגת ליגת העל, לפחות באופן זמני, לאחר שגברה 0:3 על הפועל כפר סבא. מהראן ראדי, שיר צדק ואליניב ברדה, שכבש מנבדל ברור, היו אלו שהעניקו לברק בכר את הניצחון החשוב הזה.

"אנחנו לא מתקשים", אמר ברק בכר. "כן, המשחק מול בני יהודה היה פחות טוב, וזה קורה. גם הפעם לא היה קל. הפועל כפר סבא צופפה, כמו כל קבוצה שמשחקת מולנו, אבל הצלחנו לפרוץ את זה. אני שמח שהשחקנים מגיבים טוב לחילופים, הם בוגרים וחכמים מספיק. חזרנו למקום הראשון ואני מקווה שנישאר שם".

בכר נשאל על חלון ההעברות של ינואר ועל הסגל הנוכחי: "עדיין לא חושבים על חיזוק. יש עוד חמישה-שישה משחקים עד אז ודברים משתנים בכדורגל. יש לנו עוד מקום לזר ואנחנו מתחילים לאט לאט לבדוק, אבל עדיין אין משהו רשמי. כשיגיע ינואר, נמצא את החיזוק המתאים".

"אנחנו עובדים הרבה על בעיטות חופשיות", הודה מהראן ראדי. "אנחנו בועטים מזוויות שונות, אבל דווקא מהזווית שממנה כבשתי לא ניסיתי הרבה. שיחקנו טוב, שלטנו במשחק ברוב הדקות וזה השתלם. קשה להגיע נגדנו להזדמנויות וזה מצוין. כולם יודעים לאן אנחנו מכוונים מתחילת העונה, זה לא סוד".

מאמן הפועל כפר סבא, פליקס נעים. ברני ארדוב
"תמיד אנדרדוג". נעים/ברני ארדוב

מאמן הפועל כפר סבא, פליקס נעים אמר בסיום המשחק: "לא ציפיתי לתוצאה כזו, אני תמיד מכין את הקבוצה שלי להשיג תוצאות טובות. חבל, כי עמדנו טוב על המגרש והפועל באר שבע לא הגיעה למצבים, היא כבשה ממצבים נייחים".

על הגול של אליניב ברדה מנבדל אמר נעים: "ניסיתי להגיב ולדבר עם השופט על הגול, אבל לא הצלחתי. חבל שמשלושה מצבים נייחים הפסדנו".

"בכל משחק בליגת העל אנחנו אנדרדוג. אנחנו עובדים קשה, מנסים להוציא את המקסימום. החבר'ה רציניים ועובדים קשה, אבל אי אפשר להשוות את הפועל באר שבע להפועל כפר סבא. ניסינו, אבל לא הצלחנו. נאגור כוחות כי בשבוע הבא יש מכבי תל אביב - משחק עוד יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully