וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "התכוננו לבית"ר טוב". אצילי: "די לשריקות לפרדה"

מאמן מכבי פתח תקוה אחרי הניצחון 0:2: "בתוך הבית שלנו היה שקט גם כשהתוצאות היו גרועות, וככה חזרנו ליציבות". קשר בית"ר ירושלים ביקש מהאוהדים להפסיק לשרוק נגד חברו לקבוצה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון גדולה אחרי ה-0:2 על בית"ר ירושלים, ניצחון שהקפיץ את רן בן שמעון ושחקניו בחזרה למקום הרביעי. בקבוצה מהבירה לעומת זאת, קיוו לרשום ניצחון חמישי ברציפות ולשמח את אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון המושבה, אבל סיימו עם אכזבה.

במהלך המשחק חדרו אוהדים של בית"ר ירושלים ליציע אוהדי פתח תקוה, כאשר עדיין לא ברור איך הם עברו את מחסומי האבטחה. בקרב אוהדי פתח תקוה היו המומים כאשר הבחינו באותם אוהדים חודרים ליציע שלהם ושוברים את החציצה.

חתם את החגיגה. תומא/יוסי ציפקיס

רן בן שמעון סיכם: "גם בשרשרת ההפדדים נותרה אצלנו יציבות למעט תקרית אחת. היינו בהרבה אירועים חברתיים, בשבוע שעבר נסענו לבית מלון ויצאנו לעוד פעילות. צריך לדעת לעבור תקופות קשות. בתוך הבית שלנו היה שקט גם כשהתוצאות היו גרועות, וזה מה שהחזיר אותנו ליציבות".

בן שמעון הוסיף: "ידענו שבית"ר פותחת בצורה מטורפת ושצריך לעבור את ההתחלה, ראינו אותה הרבה לאחרונה ואנחנו מכירים אותה היטב. שיחקנו חכם, עשינו התאמות, השחקנים הבינו מה צריך לעשות. צחי גיגי נמצא שם כשאנחנו צריכים אותו. יש לנו שני שוערים שהם ברכה משמיים".

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ': "היה משחק לא רע, לחצנו טוב, הגענו למצבים, אבל הכדור לא נכנס. גם במחצית השנייה התחלנו טוב והגענו למצבים מצוינים, אבל בהמשך לא מצאנו את עצמנו. הפסד אחד אחרי ארבעה ניצחונות רצופים זה בסדר. יש לנו משחק נגד באר שבע ביום רביעי בגביע הטוטו, אחר כך קרית שמונה בליגה, אנחנו ממשיכים הלאה. הקהל הוכיח שהוא הכי טוב בארץ. האוהדים עודדו גם בפיגור 2:0, הם הרגישו שנתנו הכול וששיחקנו טוב".

עומר אצילי התייחס לשריקות הבוז של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים לדני פרדה שנכנס כמחליף: "חשוב לי לומר בשם השחקנים שמפריעות לנו קריאות הבוז והקללות לדני פרדה. הקהל שלנו הוא הטוב בארץ. הוא בא באלפים, תומך והכול, אבל אנחנו רוצים שיתמכו בכולם, כולל בפרדה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
"יש לנו שני שוערים שהם ברכה משמיים". בן שמעחון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully