וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: בריטניה ניצחה ועלתה ל-1:2 בגמר מול בלגיה

האחים אנדי וג'יימי מארי ניצחו בזוגות 4:6, 6:4, 3:6, 2:6 את סטיב דארסי ודויד גופן, השלימו מהפך בהתמודדות ועלו ל-1:2 בדרך אולי לזכייה ראשונה מאז 1936. אנדי מארי יוכל להשלים את הזכייה

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
יוכל להשלים את הזכייה של בריטניה כבר במשחק הרביעי. אנדי מארי/GettyImages

גמר גביע דייויס נמשך הערב (שבת) עם הקרב הגדול בזוגות, משחק שסומן מההתחלה כזה שעשוי להכריע את כל ההתמודדות והזוכה בגביע. בריטניה של האחים אנדי וג'יימי מארי הצליחה לעלות ל-1:2 בהתמודדות אחרי שניצחו 4:6, 6:4, 3:6, 2:6 את סטיב דארסי ודויד גופן. הבריטים יוכלו להשלים ניצחון וזכייה בגביע לראשונה מאז 1936 ועשירי בסך הכול כבר במשחק הראשון של מחר כשאנדי מארי יפגוש את גופן.

האחים מארי נזקקו לשעתיים ועוד 49 דקות על מנת להשלים את הניצחון ולרשום ניצחון שלישי בשלושה משחקי זוגות בגביע דייויס ששיחקו השנה. האחים מארי השיגו 33 ווינרים לעומת 14 שגיאות לא מחויבות בלבד, בעוד הבלגים סיימו עם 48 ווינרים, אבל גם עם 34 שגיאות לא מחויבות. האחים הצליחו להשיג שש שבירות מתוך שמונה נקודות שבירה, בעוד הבלגים שברו שלוש פעמים בלבד מ-13 אפשרויות שבירה. בסך הכול, האחים מארי זכו ב-120 נקודות, בעוד הבלגים זכו ב-103 נקודות.

הקפטן הבלגי החליט להעלות את הטניסאי הבכיר שלו דויד גופן (16 בעולם) בזוגות במקום רובן במלמנס, ולצערו לא קיבל מזה את התמורה לה ציפה. עכשיו, גופן יצטרך לנסות להציל את ההתמודדות כולה עבור הבלגים כשיפגוש למשחק קשה מאוד את אנדי מארי.

אנדי מארי טניסאי בריטי (שמאל) עם ג'יימי מארי. GettyImages
האחים מארי חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully