וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "בגלל הטיסות, לשחק ב-MLS יותר קשה מאשר בפרמיירליג"

החלוץ הנהדר שכבש 12 שערים ב-14 הופעות במונטריאול אימפקט מסכם חצי עונה ראשונה ב-MLS: "זו ליגה מתפתחת וצומחת, שתהיה אחת החשובות והמשמעותיות בעולם כבר בשנים הקרובות"

דידייה דרוגבה שחקן מונטריאול אימפקט. AP
מונטריאול הודחה באכזריות, אבל דרוגבה נהנה מכל רגע/AP

ליגת ה-MLS מתקרבת לרגעי ההכרעה שלה, כאשר בלילה שבין ראשון לשני ייערכו משחקי הגומלין בשלב הגמרים האזוריים. קולומבוס קרו, שניצחה 0:2 במשחק הראשון במזרח את ניו יורק רד בולס תנסה להעפיל לגמר הפלייאוף מהמזרח ואילו פורטלנד, שמגיעה לגומלין בדאלאס ביתרון 1:3 מבטיח, תקווה להשלים את העבודה במערב.

בינתיים, דידייה דרוגבה, שהצטרף במהלך העונה הנוכחית של ה-MLS למונטריאול אימפקט ומיד נתן את האימפקט שלו, עם 12 שערים ב-14 הופעות בלבד (הקבוצה הדיחה מהפלייאוף את טורונטו בשלב הווילד קארד והפסידה בתום הארכה בגומלין בחצי גמר המזרח לקולומבוס), העניק ראיון מעניין לטוני חימנס מ"רויטרס" על החיים בליגה האמריקאית.

החלוץ הענק מחוף השנהב, שעזב את צ'לסי בפעם השנייה במאי האחרון ועבר לשחק לקבוצה הקנדית, הסביר: "האתגר ב-MLS הוא שונה מזה של הפרמיירליג. אנשים חושבים שקל יותר לשחק פה, אבל תאמינו לי, הרבה יותר קשה ב-MLS מאשר בפרמיירליג, בגלל הטיסות ממקום למקום. אתה עלול להיתקע בשדה התעופה במשך 3-4 שעות אם פספסת את הטיסה שלך וזה הופך את כל הסיפור להרבה יותר צפוף ומסובך".

דרוגבה המשיך: "אין הרבה ניצחונות חוץ, כי עד שקבוצות מגיעות ליעדן, הן מאוד עייפות. מעבר לכך, יש לא מעט שחקנים מצוינים בליגה הזו. זו ליגה מתפתחת וצומחת ואני חושב שהיא תהיה אחת החשובות והמשמעותיות בעולם כבר בשנים הקרובות".

לדרוגבה יש חוזה לעונה נוספת במונטריאול והוא אמר: "במהלך השנה אחשוב אם אני רוצה להמשיך לשחק עוד. אני נהנה לשחק, לרוץ לכל מקום, לעשות הגנה, לכבוש, לטייל עם הקבוצה, לראות ערים חדשות ולגלות מקומות ודרך חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully