וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה המכריעה של בלאט: "התייעצתי עם קווין, הוא נתן את הסכמתו"

מאמן קליבלנד השאיר לאורך כל הרבע האחרון את לאב על הספסל ובעזרת חמישייה נמוכה, שיתק את שארלוט בדרך לניצחון. לאב סיפר: "אמרתי למאמן שאני מוכן אם צריך, אבל החבר'ה נראו נהדר"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מתחבק עם קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
עכשיו הוא רגוע יותר. לברון עם קוורטרבק קרוליינה פנת'רס, קאם ניוטון/AP

קליבלנד הייתה בסוג של לחץ בשבוע החולף. הקאבלירס ספגו שלושה הפסדי חוץ רצופים ופתאום, אחרי פתיחת עונה מאוד אופטימית, העסק החל לחרוק מעט. הלילה (בין שישי לשבת), הדברים סופסוף הסתדרו עבור דיוויד בלאט וסגנית האלופה, כאשר 25 נקודות של לברון ג'יימס ו-18 של קווין לאב, שגם קטף 16 ריבאונדים, הובילו את הקאבלירס ל-90:95 דרמטי בחוץ על שארלוט ולמאזן 4:12 העונה.

seperator

המספרים:

* הקבוצות של לברון ג'יימס ניצחו 23 פעמים ברציפות יריבות משארלוט, תחילה את הבובקאטס ולאחר מכן את ההורנטס. לברון עצמו פספס שניים מאותם משחקים, מה שמעמיד את הרצף האישי שלו מול יריבות מהעיר על 21 ניצחונות. ההפסד האחרון היה בקדנציה הראשונה עם קליבלנד, אי שם בפברואר 2010. למעשה, מאז שמייקל ג'ורדן קנה את הפרנצ'ייז במרץ 2010, לברון ניצח את כל המפגשים "ביניהם".

* לברון שבר, לפחות זמנית, שוויון עם מאט בארנס, שמחזיק ברצף של 20 ניצחונות מול מינסוטה, בכל מיני קבוצות בהן שיחק בשנים האחרונות.

* שארלוט סיימה את המשחק עם 17 החטאות מחוץ לקשת (8 מ-25) ו-16 איבודי כדור.

* אחרי שבלמו את וושינגטון על שש נקודות בלבד ברבע הרביעי במשחקם הקודם, ההורנטס עצמם נעצרו על 14 בסך הכול ברבע הרביעי הפעם.

* קווין לאב צפה מהספסל במשך 11:58 דקות ברבע האחרון, בעוד ההורנטס קולעים רק שישה סלי שדה בזמן הזה. ברבע השלישי, בו לאב שיחק בכל הדקות, ההורנטס קלעו ב-53 אחוז מהשדה. ברבע הרביעי, בלעדיו, הם ירדו ל-26 אחוז בלבד.

* הממוצע של ההורנטס במשחקי הבית עמד על 110 נקודות. קליבלנד הגבילה אותם ל-90 בלבד.

עוד באותו נושא

קליבלנד ניצחה 90:95 בחוץ את שארלוט

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
בחר בחמישייה מפתיעה לסיום. בלאט/GettyImages

התגובות:

בסיום הניצחון, לברון סיפר שלאחר ההפסד המאכזב בטורונטו, הוא כינס את השחקנים: "זו לא הייתה 'ישיבת קבוצה'", הסביר קינג ג'יימס, "בסך הכול אמרתי את מה שהייתי צריך להגיד והחבר'ה הגיבו היטב וניצחנו הפעם".

בלאט סיפק את ההפתעה במשחק הזה, כאשר עלה לרבע המכריע, אליו נכנסה קליבלנד בפיגור 76:72, ללא קווין לאב ועם חמישייה נמוכה הכללה מלבד לברון את דלבדובה, תומפסון, ג'פרסון וג'יי אר סמית': "הרגשנו שזו החמישייה שעובדת טוב", הסביר המאמן, "זו לא הייתה איזו תכנית מראש לקראת הרבע הרביעי, אם להודות באמת. זה פשוט עבד טוב עבורנו, הסיטואציה התאימה לזה. קווין היה נהדר בדקות שהוא שיחק. התייעצתי איתו והוא נתן את ההסכמה שלו להישאר בחוץ".

לאב הודה שהוא הופתע מעט מהספסול, אך לא התרגש יותר מדי: "החמישייה הזו בהחלט שיחקה טוב ברבע הרביעי. הייתי מוכן להיכנס, אבל השארנו את החבר'ה האלה על הפרקט והם נראו נהדר".

seperator

הפרשנים:

ג'ייסון לויד מה"אקרון ביקון ג'רנל" כתב: "לברון היה במצב רוח רע בימים האחרונים. הוא לא אהב את האינטנסיביות או הפיזיות שקליבלנד הציגה בהפסד לטורונטו ביום רביעי והוא לא היה עם משפחתו בחג ההודיה, וגם ראה את הקאובויס האהובים שלו מובסים מול הפנת'רס ב-NFL. אלא שכמו שעשו פעמים רבות כל כך בעבר, ההורנטס סיפקו עבורו את התרופה המושלמת".

לויד הוסיף: "לאב היה עם דאבל דאבל כבר במחצית. במהלך הרבע הרביעי, הוא ניגש לבלאט ואמר לו שהוא מוכן להיכנס אם צריך אותו, אבל שכדאי להמשיך עם החמישייה שעל הפרקט כל עוד זה עובד. לאב הודה בעבר שהוא אף פעם לא יהיה שחקן הגנה גדול ובמשחק הזה, הקאבס היו צריכים הגנה קשוחה כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully