וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה את טרואה 1:4

קבאני, זלאטן, קורזאבה והצעיר אוגוסטן השתתפו בחגיגת השערים של אלופת צרפת, שנהנית מ-16 נקודות יתרון בפסגה. השנייה ליון הפסידה 4:2 בבית למונפלייה ביום שישי. טולוז ניצחה בפעם השנייה העונה, בכורה ללאפון בן ה-16 בין הקורות

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
בקלות. אדינסון קבאני, אנחל די מריה וזלאטן איברהימוביץ' חוגגים/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם משחק בודד, בו הדהימה מונפלייה 2:4 את סגנית המוליכה ליון. פריס סן ז'רמן ניצלה זאת והגדילה עוד יותר את יתרונה בפסגה, אחרי 1:4 קל בפארק דה פראנס על טרואה האחרונה. טולוז הציגה את השוער הצעיר בתולדות הליג 1, כשהילד אלבן לאפון בן ה-16 ו-10 חודשים, השוער החמישי של הקבוצה, ערך בכורה מוצלחת ב-0:2 על ניס.

פריס סן ז'רמן - טרואה 1:4

אלופת צרפת הגדילה את יתרונה בפסגה ל-16 נקודות ונראה כי היא תבטיח את הזכייה באליפות עוד לפני חודש אפריל. אדינסון קבאני פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-20 עם בעיטה מהאוויר אחרי הכנה של אנחל די מריה. זלאטן איברהימוביץ' כבש את העשירי שלו בליגה עם פנדל בדקה ה-58 והמגן השמאלי לייבין קורזאבה עצר על החזה וירה מרחוק בדקה ה-67. בדקה ה-84 גם הצעיר בן ה-18 ז'אן קווין אוגוסטן הצטרף לחגיגה, כשהאורח תומא אייאס רק צימק. טרואה האומללה עם חמש נקודות בלבד במקום האחרון.

ליון - מונפלייה 4:2

הפתעה גדולה בסטאד דה ז'רלאן. המשחק נפתח בסערה: שער עצמי של מקסים גונאלון העלה את מונפלייה ל-0:1 כבר בדקה השמינית, קאזימיר נינגה הכפיל בדקה ה-11, ואלכסנדר לקאזט צימק ל-2:1 בדקה ה-14. ליון ניסתה לחזור לעניינים, אך בדקה ה-48 השלים נינגה צמד, ובדקה ה-80 סגר סולימאן קמארה את הסיפור. ראשיד גזאל רק צימק בדקה ה-84. כשקבע את תוצאת המשחק המפתיעה.

שחקן מונפלייה רודריג נינג'ה. רויטרס
ההפתעה של מונפלייה. קאזימיר נינגה/רויטרס

טולוז - ניס 0:2

טולוז ניצחה בפעם האחרונה בתחילת אוגוסט. מאז - הפסדים ותוצאות תיקו, ואחרי 14 מחזורים נמצאת הקבוצה במקום הלפני אחרון עם תשע נקודות בלבד. מה עושים? מבצעים זעזוע. הערב בשער טולוז פתח שוער יליד 1999 (בן 16) בשם אלבן לאפון, והוא שמר על רשת נקייה (לראשונה העונה שטולוז עושה זאת) ואף השיג ניצחון במשחק הבכורה שלו. את השער הראשון כבש מרטין ברייתווייט בפנדל, לאחר ששוער ניס, מואז האסן, הורחק. וויסאם בן ידר כבש את השני.

תוצאות נוספות:
אנז'ה - ליל 0:2
לאנז'ה: ז'יל סונו (20), איסמעאל טראורה (25).

גאזלק אז'קסיו - לוריין 1:1
לאז'קסיו: מוחמד לרבי (18), ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (31, פנדל).

ריימס - ראן 2:2
לריימס: אייסה מנדי (59), ניקולא דה פרביל (67), לראן: ז'רמי בוגה (44), קמיל גרוסיצקי (81).

נאנס - באסטיה 0:0

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully