וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: טוביאס וטקצ'נקו התגברו על התקלה, וזכו באליפות ישראל

27.11.2015 / 22:39

צמד המחליקים הבכיר של ישראל נאלץ להפסיק את התרגיל החופשי אחרי שלשופטים נדמה היה ששרוכי הנעליים של טוביאס היו פתוחים. השניים המשיכו וזכו בזהב. ביצ'נקו זכה גם הוא בכתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגברו על התקלה. טוביאס וטקצ'נקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית הגיעה היום (שישי) לסיומה בהיכל הקרח בחולון. הזוג האולימפי הבכיר, איזבלה טוביאס ואיליה טקצ'נקו, שביצעו את תרגיל הריקוד על הקרח, סיימו עם מדליית זהב לא לפני שהיו חלק מדרמה לא קטנה.

בשלב התרגיל החופשי והמסיים של האליפות, הזוג האולימפי הבכיר החל בתרגיל, ולפתע השופטים שרקו להפסקתו כשנדמה היה להם ששרוכי הנעליים של טוביאס היו פתוחים. בדיעבד התברר כי השרוכים לא נפרמו, אבל הזוג, שיופיע בקרוב באליפות אירופה ובאליפות העולם, נאלץ לעצור שהכול תקין. לאחר מכן הם עבדו על תנופה מחודשת והמשיכו את התרגיל מהנקודה שבה הפסיקו, לתשואות הקהל, שגברו עוד יותר בסיום הריקוד המרשים.

זו הייתה ההופעה הראשונה בישראל של הצמד החדש לאחר שטוביאס ייצגה את ליטא בגמר האולימפי הקודם ועלתה לישראל, ואילו טקצ'נקו החליק במדי רוסיה והיה חבר קבוע בצמרת העולמית. מי שכמעט ונהנה מהתקלה המוזרה, כמותה לא זכרו אנשי המקצוע שבאולם, הם הזוג הצעיר, קים ברקוביץ' ורוני זילברברג, אבל הם נאלצו להסתפק במדליית הכסף.

בגברים, אלכסיי ביצ'נקו, המחליק הבכיר של ישראל, שמר על היתרון משלב התרגיל הקצר אתמול, וניצח גם היום בשלב התרגיל החופשי, ובכך הדיח מהכתר את אלוף 2014, דניאל סמוכין הצעיר. המשך הפייט בין השניים יתרחש ביורו 2016, אז הם ייאבקו בברטיסלבה על הכרטיס היחיד של ישראל באליפות העולם, בוסטון 2016. קטיה קולגייקו שמרה על התואר בנשים והקדימה את איימי ביוקנן, ואילו אדל טנקובה ויבגני קרסנופולסקי היו הזוג היחיד בקטגוריית זוגות ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully