וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא מופתע מהיכולת של טוטנהאם, היא יכולה לזכות באליפות"

המאמן הפורטוגלי, שמגיע אחרי הניצחון החלק על מכבי תל אביב בליגת האלופות, מחמיא ליריבתו במחזור הקרוב וצופה משחק קשה. על הקבוצה שלו: "המטרה היחידה שלנו כרגע היא רק להמשיך לטפס בטבלה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של צ'לסי על נוריץ'

עם מקום 15 בלבד בליגה, ארבעה ניצחונות מתוך 13 משחקים והרבה ביקורות, ז'וזה מוריניו יודע שהעונה הזאת יכולה לקבל תפנית משמעותית אם הוא צ'לסי שלו תנצח את טוטנהאם ביום ראשון (14:00, ספורט 1). בראיון לקראת המשחק, בחר הפורטוגלי דווקא להחמיא לתרנגולים עד כדי כמה הצהרות מפתיעות.

"אני ממש לא מופתע כשאני רואה את טוטנהאם", פתח ואמר המאמן. "אני לא אצחק אם היא תחליט שהיא רוצה לזכות באליפות, יש לה קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין. עבורנו, כל משחק מעכשיו צריך להיות כאילו אנחנו נלחמים על תואר. אנחנו חייבים נקודות, והמטרה כרגע היא רק לטפס בטבלה עד המקום בו נוכל להריח קצת את המקום שמוביל לאירופה".

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו עם שחקן הקבוצה דייגו קוסטה. GettyImages
רוצים לחזור לתלם. מוריניו וקוסטה/GettyImages

השחקן שעמד השבוע במוקד העניינים עם מוריניו, דייגו קוסטה, קיבל היום (שישי) חיזוק מחלוץ עבר של צ'לסי, שידע משהו על כיבוש שערים והתאוששות - דידייה דרוגבה: "גם לי לקח זמן להסתגל לכדורגל האנגלי, הכל היה קשה, אפילו הדרך בה שופטים מנהלים משחק. דייגו ראה כמה המשחקים בליגה הזאת קשים, אבל הוא יודע לכבוש שערים וילמד יותר להסתדר עם שחקני הגנה".

דרוגבה המשיך: "אפשר להבין אותו, אני חושב שרק תשוקה למשחק תחזיר אותו לעניינים ותעלים את הקשיים. גם לי היו רגעי תשוקה שאני לוקח איתי, זה מה שהכדורגל נותן לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully